هنیه: معادله‌های مقاومت هرگز در هم نمی‌شکند/ ادامه آتش‌سوزی‌ها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: معادله‌های مقاومت هرگز در هم شکسته نخواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 15July 2018

هنیه: معادله‌های مقاومت هرگز در هم نمی‌شکند/ ادامه آتش‌سوزی‌ها در شهرک‌های صهیونیست‌نشینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر دو نوجوان فلسطینی که روز گذشته در پی حملات رژیم صهیونیستی در منطقه الکتیبه در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این خون‌های پاک هدر نمی‌رود و رژیم اشغالگر از مجازات به دست مقاومت فلسطین، رهایی نخواهد یافت.

وی افزود: مقاومت در کمین اشغالگران است و معادلات خود را تحمیل می‌کند و از راهپیمایی‌های بازگشت حمایت خواهد کرد.

هنیه با بیان معادله‌های مقاومت هرگز در هم نمی‌شکند گفت: راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق همه اهداف خود که اولین مورد آن شکستن محاصره و زنده نگاه داشتن حق بازگشت در اذهان است، ادامه خواهد یافت.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که حق بازگشت از هیچ مذاکره‌ای خط نخواهد خورد و دونالد ترامپ و معامله قرن نمی‌توانند حق بازگشت را به فراموشی بسپرند.

هنیه اظهار داشت که ملت فلسطین در صف مقدم امت اسلامی قرار دارند و غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس درباره دخالت‌هایی که برای رسیدن به آتش‌بس صورت گرفته گفت: دخالت‌های مختلفی صورت گرفت، اما این مقاومت بود که شروط خود را تحمیل کرد.

ادامه آتش‌سوزی‌ها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین

امروز در پی پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین توسط شهروندان فلسطینی، چندین آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین به وقوع پیوسته است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نیروهای آتشنشانی این رژیم برای مهار 6 آتش‌سوزی که از صبح امروز بر اثر پرتاب بادبادک‌های آتشین به وقوع پیوسته در حال تلاش هستند.

تاکنون 2.5 میلیون دلار در نتیجه آتش‌سوزی‌های ناشی از پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین به رژیم صهیونیستی خسارت وارد شده است.

این در حالی است که هزاران هکتار از باغات و زمین‌های کشاورزی شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به دلیل پرتاب بادبادک‌های آتشین سوخته است.

درخواست وزرای سابق اسرائیل برای ترور رهبران حماس

برخی از اعضای احزاب معارض رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به دلیل آنچه کوتاهی وی در مقابله با جنبش حماس در نوار غزه عنوان کردند، انتقاد کردند.

عمیر بیرتس وزیر جنگ سابق اسرائیل از نتانیاهو خواست که با توجه به شلیک موشک‌ها از نوار غزه، ترور رهبران و شخصیت‌های جنبش حماس را از سر بگیرد.

همچنین افی جبای رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی و ایهود باراک نخست‌ وزیر سابق این رژیم گفتند که نتانیاهو فقط حرف می‌زند و هیچ کاری برای تحقق امنیت شهرک‌نشینان ساکن شهرک‌های نزدیک غزه انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار