آخرین تحولات روند سیاسی؛ محور گفتگوی جابری انصاری با ولید معلم

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه امروز با ولید معلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۹۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ - 15July 2018

آخرین تحولات روند سیاسی؛ محور گفتگوی جابری انصاری با ولید معلمبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع پرس، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه در ادامه دیدار خود از سوریه، که در چارچوب یک سفر منطقه ای در حال انجام است، امروز یکشنبه بیست و چهارم تیر ماه نود و هفت با ولید معلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که فیصل مقداد قائم مقام وزارت خارجه سوریه نیز حضور داشت، طرفین در خصوص آخرین تحولات روند سیاسی و مسائل مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه، نشست آتی سه کشور ضامن و نماینده ویژه دبیر کل در امور سوریه در ژنو، و همچنین اجلاس دهم آستانه در شهر سوچی گفتگو و تبادل نظر کردند.  

جابری انصاری همچنین عصر امروز در دیدار با برخی دیگر از مقامات عالیرتبه سوریه در خصوص آخرین تحولات میدانی و سیاسی سوریه و پرونده های مربوط به کمیته تبادل بازداشت شدگان گفتگو و تبادل نظر کرد. دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در پایان دیدار یک روزه خود از سوریه، امشب دمشق را به مقصد بیروت ترک می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها