فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

آموزش کارکنان ناجا نقش مهمی در خدمات‌رسانی بهتر به مردم دارد

سردار «منوچهر امان‌اللهی» گفت: آموزش کارکنان ناجا نقش مهمی در خدمات‌‌رسانی هرچه بهتر به مردم و عموم افراد جامعه دارد.
کد خبر: ۲۹۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ - 16July 2018

آموزش کارکنان ناجا نقش مهمی در خدمات رسانی بهتر به مردم داردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: آموزش کارکنان ناجا همواره در دستور کار مسئولان ارشد و فرماندهان نیروی انتظامی در تمامی رده‌ها و بخش‌ها قرار داشته است.

وی افزود: هرقدر این آموزش‌ها دقیق‌تر و به روز‌تر باشد، امنیت عمومی جامعه نیز افزایش خواهد یافت.

سردار امان‌اللهی گفت: پلیس هیچ هدفی جز تامین امنیت مردم و رضایت‌مندی شهروندان ندارد، از این رو به‌صورت مستمر و پیوسته آموزش کارکنان خود را در برنامه قرار داده است.

وی هدف قرارگاه جهادی تربیت و آموزش را ارتقای کمی و کیفی توانمندی پلیس عنوان و تصریح کرد: این کار در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: یک نیروی پلیس حرفه‌ای همیشه باید در معرض آموزش قرار بگیرد تا با آخرین شگرد‌ها و حربه‌ها آشنا شود و بتواند در مواجهه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی، عکس‌العمل مناسبی را از خود نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: مؤلفه‌های آموزشی از جمله آمادگی جسمانی کارکنان، مسلط شدن به اصول و فنون دفاع شخصی و انواع مهارت‌ها نظیر سلاح‌شناسی و رزم انفرادی، تیراندازی و آشنایی با سلاح‌های تپانچه و کلاش توسط کارشناسان آموزشی باید دائما مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار