مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان کرمان:

مشکلات امروز جامعه نباید موجب غفلت ما از فرزندان‌مان شود

«سید ابراهیم یزدی» با اشاره به مشکلات امروز جامعه، گفت: این مسائل باعث نمی‌شود تا ما از فرزندان خود غفلت کنیم و در معرفی کردن راه درست زندگی یعنی پایبند بودن به اعتقادات و انجام واجبات در حق فرزندان خود کوتاهی کنیم.
کد خبر: ۲۹۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ - 16July 2018

جشن میلاد حضرت معصومه (س) در کرمان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، مراسم جشنی با حضور بانوان در حسینیه «ثارالله» کرمان برگزار شد.

در این مراسم «سید ابراهیم یزدی» مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان کرمان، اظهار داشت: سعی کنیم با رفتار و اخلاق پسندیده، خود را به بهترین الگوهای نمونه همانند حضرت زهرا و فاطمه معصومه (س) نزدیک کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت معرفی اخلاق اسلامی و جایگاه یک زن مسلمان به دختران خود در جامعه، گفت: مادران نقش اساسی در تربیت فرزند خود دارند و آن‌ها با رفتار و منش خود، می‌توانند بهترین خدمت را به جامعه کنند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان کرمان تصریح کرد: مادران شهدا که با ایثار و گذشت‌شان بهترین جگرگوشه‌های خود را تقدیم اسلام کردند نیز الگو های مناسبی برای زنان هستند و ما نیز باید با به کار بستن سیره زندگی شهدا در خانواده خود پیرو راه آن‌ها باشیم.

سید ابراهیم یزدی با اشاره به مشکلات امروز جامعه، افزود: این مسائل باعث نمی‌شود تا ما از فرزندان خود غفلت کنیم و در معرفی کردن راه درست زندگی یعنی پایبند بودن به اعتقادات و انجام واجبات در حق فرزندان خود کوتاهی کنیم.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم که به همت هیأت رزمندگان اسلام استان کرمان برگزار شد، از دخترانی که امسال به  سن تکلیف رسیده‌اند و یا می‌رسند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار