فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقدامات ضدایرانی غربی‌ها به شکست می‌انجامد/ برای حل مشکلات اقتصادی به بیگانگان چشم امید نبستیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عملیات تروریستی بدخواهان نظام و انقلاب در منطقه مرزی «نودشه» کرمانشاه، گفت: ثمره اقدامات ضدایرانی غربی‌ها چیزی جز ناکامی و حسرت برای آن‌ها نیست.
کد خبر: ۲۹۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ - 16July 2018

/«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، درباره عملیات تروریستی بدخواهان نظام و انقلاب در منطقه مرزی «نودشه» استان کرمانشاه، اظهار داشت: دشمنی‌ غربی‌ها مختص به امروز و دیروز نیست؛ پس از سرنگونی رژیم طاغوت، غربی‌ها کینه انقلاب اسلامی را در دل خود کاشتند و از همان ابتدای ظهور انقلاب عهد بستند که در ضربه زدن به کشور ما از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثمره اقدامات ضدایرانی غربی‌ها چیزی جز ناکامی و حسرت برای آن‌ها نیست، افزود: یکی از اهدافی که نفوذی‌ها و تروریست‌ها با انجام عملیات‌های تروریستی در داخل کشور در ذهن خود دارند، این است که جمهوری اسلامی را در جوامع بین‌المللی ناامن جلوه دهند که با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای پرتلاش و غیور مسلح توطئه‌های آنها خنثی شده است.

فلاحت‌پیشه امنیت و آرامش را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید قدردان مجاهدت‌های نیروهای مسلح و هرآنکس که در هر لباسی برای ایجاد امنیت ایران خدمت می‌کند، باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه امروز کشورهایی مدعی حقوق شهروندی ما هستند که حتی از ایجاد ثبات و امنیت خودشان ناتوان هستند، گفت: جمهوری اسلامی در هیچ حوزه‌ای متکی و وابسته به غربی‌ها نیست؛ لذا ما برای کاهش مشکلات اقتصادی نیز چشم امید به هیچ کشوری نداریم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار