طی همایشی با حضور هزار و 200 خادمیار دخترِ آستان قدس رضوی؛

بررسی ویژگی‌های طلبه مومن انقلابی/ ابعاد شخصیتی «بانوی کرامت و مقاومت» تبیین شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر همایش «بانوی کرامت و مقاومت» با حضور هزار و 200 خادمیار دختر آستان قدس رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 16July 2018

بررسی ویژگی‌های طلبه مومن انقلابی/ ابعاد شخصیتی «بانوی کرامت و مقاومت» تبیین شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر همایش «بانوی کرامت و مقاومت» با حضور هزار و 200 خادمیار دختر آستان قدس رضوی و هم‌چنین تعداد زیادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه یکی از دختران نخبه قرآنی به‌عنوان حافظ کل قرآن آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه گروه‌های سرود دختران نوجوان هفت تا 12 سال شهدای مدافع حرم، آوای «ظهور و باران» را اجرا کردند.

همچنین در این برنامه، حوریه سادات حسینی، سخنران برجسته از جامعه‌ الزهرا قم، ویژگی‌های دختر مومن انقلابی از منظر اسلام را تشریح و ابعاد آن را تببین کرد.

اجرای نمایشی با محتوای آداب زیارت و چگونگی زیارت شایسته یکی دیگر از برنامه‌های این همایش بود که با استقبال نوجوانان روبه‌رو شد.

در پایان این مراسم برای قدردانی از مقام خانواده شهدای مدافع حرم از 15 نفر از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، نشست تخصصی «طلبه مومن انقلابی» در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد که در آن بیش از 700 نفر از طلاب نخبه که در «طرح ولایت» مشهد مقدس شرکت کرده بودند، حضور یافتند.

در این برنامه حجت‌الاسلام صفدر الهی‌‏راد، طی سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه کار بزرگ امام (ره) تربیت طلابی بود که بتوانند بار انقلاب را به دوش بکشند، عنوان کرد: تربیت عناصر انقلابی، یکی از نیازهای اساسی جمهوری اسلامی ایران برای حرکت به سمت جامعه آرمانی است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه حوزه علمیه در تربیت جامعه اسلامی و اسلامی‌سازی علوم نقش اساسی دارد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اهداف بسیار مقدسی دارد که بخشی از آن می‌‏تواند به دست طلاب مومن انقلابی محقق شود.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار