امام جمعه «قصرشیرین»:

رعایت حجاب موجب تربیت فرزندانی صالح می‌شود

حجت‌الاسلام «علی ملکی» گفت: با رعایت حجاب، علاوه بر حفظ کانون گرم خانواده‌ها و تأمین سلامت جامعه، فرزندانی صالح تربیت می‌شوند که آینده‌سازان ایران اسلامی خواهند بود.
کد خبر: ۲۹۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 16July 2018

همایش عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان قصرشیرینبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان «قصرشیرین» در همایش عفاف و حجاب که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی و تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف در بین زنان جامعه اسلامی است.

وی افزود: خداوند حجاب را برای حفظ ارزش وجودی زنان آفرید تا با رعایت آن، سلامت و امنیت آن‌ها حفظ شود.

حجت‌الاسلام ملکی تأکید کرد: با رعایت حجاب، علاوه بر حفظ کانون گرم خانواده‌ها و تأمین سلامت جامعه، فرزندانی صالح تربیت می‌شوند که آینده‌سازان ایران اسلامی خواهند بود.

«مرادعلی حسنی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز در این همایش، با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و نیز گرامی‌داشت هفته حجاب و عفاف، اظهار داشت: امروز در سایه حکومت اسلامی، شاهد فعالیت زنان محجبه در رأس جامعه هستیم.

وی افزود: برترین الگوی حجاب و عفاف حضرت فاطمه زهرا (س) است که زنان مسلمان ایرانی با تأسی به آن حضرت، الگویی برای سایر زنان جهان هستند.

خاطرنشان می‌شود، در پایان این همایش از زنان محجبه و نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان قصرشیرین با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها