با حضور امام جمعه موقت تهران؛

کتاب «... و دوباره خورشید» معرفی و بررسی می‌شود

کتاب «... و دوباره خورشید» با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی در فرهنگسرای اندیشه معرفی و بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ - 16July 2018

کتاب «... ودوباره خورشید» معرفی و بررسی می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «... و دوباره خورشید» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران در فرهنگسرای اندیشه، معرفی و بررسی می شود.

در این کتاب که به کوشش بیژن کیانی گردآوری شده است، بخشی از خاطرات و نامه‌های آزادگان در کنار سروده‌ها به چشم می‌خورد.

طبق این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران، محمدرضا سنگری، امیر محمد عباس نژاد و مرتضی سرهنگی از کارشناسان و پژوهشگران ادبیات دفاع مقدس حضور دارند و به بحث و بررسی کتاب «... و دوباره خورشید» خواهند پرداخت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

« ... و دوباره خورشید» برگرفته از نامه‌ها، اشعار و خاطرات شماری از آزادگان سرافراز است که در مصیبت بزرگ 14 خرداد، پس از اندوهی جان‌سوز و بی‌قراری و تلاطم روحی شدید به آرامش رسیدند و بذر امید در سرزمین سوخته‌ی دل‌هایشان جوانه‌زد و قامت برافراشت.»

بنابراین گزارش، این کتاب روایتی صادقانه از حزن و اندوه و اشک در رثای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرامشی عمیق ناشی از انتخاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در غربت اسارت نقل می‌کند.

خاطرنشان می‌شود، این برنامه از سوی فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت موسسه فرهنگی پیام آزادگان فردا (سه شنبه 26 تیرماه) ساعت 18:30 در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها