وصیت‌نامه دانشجوی شهید صفر روحی/ برای پایدار ماندن اسلام به جبهه رفتم

دانشجوی شهید «صفر روحی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «من به جبهه رفتم تا اسلام و دین و قرآن پاینده باشد و به پیام حسین زمان امام عزیزمان خمینی بت­‌شکن لبیک گفتم. من این راه را کورکورانه انتخاب نکرده‌­ام، بلکه شهادت را، سعادت و راه سرخ شهادت را راه سرخ آل محمد (ص) و علی (ع) می‌دانم.»
کد خبر: ۲۹۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 17July 2018

وصیت‌نامه دانشجوی شهید صفر روحی/ برای پایندگی اسلام و دین و قرآن جبهه رفتمبه گزارش خبرنگار ساجد، دانشجوی شهید «صفر روحی» در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۳۷ در شهرستان قائم‌شهر چشم به جهان گشود. وی که دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد در رشته امور زراعی بود، سرانجام در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ کانال ماهی بر اثر اصابت ترکش به سر و پاهایش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«ای ملت رنج­دیده! و ای ملتی که وارث حسین هستید، حالا که به هدف خود رسیده‌­اید، از شماها می­‌خواهم که این انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و مجروح است را حفظ کنید و هم­چنان در تداوم آن بکوشید. از مردن در راه خدا خوشحال باشید.

اگر من در این راهی که می­‌روم کشته شدم، فقط خودم این راه را با جستجوی فراوان پیدا کرده­‌ام و رفته­‌ام و امیدوارم که خداوند این کشته شدن و یا شهادت مرا قبول کند و مرا بپذیرد. من آموختم که زندگی مادی نکبت­بار است و نباید منتظر باشیم که مرگ ما را فرا رسد بلکه ما باید سراغ مرگ برویم.

امام امت هیچ حرفی از خود ندارد و هر چه دارد از اسلام عزیز است که خدا نازل فرموده و اگر به نصایح امام امت گوش ندهیم، به عذاب سخت الهی دچار خواهیم شد و در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را که عظمت اسلام است، بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

من به جبهه رفتم تا اسلام و دين و قرآن پاينده باشد و به پيام حسين زمان امام عزيزمان خمينی بت­شكن لبيك گفتم. من اين راه را كوركورانه انتخاب نكرده‌­ام بلكه شهادت را سعادت و راه سرخ شهادت را راه سرخ آل محمد(ص) و علی(ع) می‌دانم.

برادران و خواهران، خون ما سيلی خواهد شد كه تمام دشمنان اسلام و ايران را در خود غرق خواهد كرد و شهادت ما نويد ظهور آقا امام زمان (ع) را می­‌دهد كه او انتقام خون ما را خواهد گرفت. هرچه می‌توانيد دعاها را بيشتر بخوانيد كه ما هرچه داريم از همين دعاهاست.

زمانی در ذلت و بدبختی و شقاوت ستم­شاهی پهلوی زندگی می­‌كرديم ولی حالا با عزت و آزادی و شجاعت به عبادت و دعا و قرآن و جنگ و... مشغوليم پس شكر خدا را به­ جا آوريد كه در همه حال به او نيازمنديم.»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار