فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد

صدا و سیما، جبهه مقدم مقابله با هجوم فرهنگ غرب است

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: صدا و سیما جبهه مقدم برای مقابله با هجوم فرهنگ غرب به جامعه محسوب می شود و باید در مقابل حمله و شبیخون فرهنگی دشمن ایستادگی کند و مانع از ایجاد گسست های فرهنگی و اعتقادی در جامعه شود.
کد خبر: ۲۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ - 30September 2014

صدا و سیما، جبهه مقدم  مقابله با هجوم فرهنگ غرب است

به گزارش دفاع پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان که در آستانه هفته ناجا و به منظور فراهم ساختن زمینه استفاده از رسانه ها در ایام هفته نیروی انتظامی در دیدار با مدیر کل و معاونان صدا و سیما مرکز استان در ستاد انتظامی سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: امنیت یک تولید جمعی است و صدا و سیما در تامین امنیت جامعه نقش محوری داشته و می تواند به صورت نرم و غیر مستقیم اهداف مورد نظر را تحقق بخشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان نقش رسانه ها در تحقق امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را بسیار مهم دانست و افزود: از آنجایی که رسانه ها مخصوصا صدا و سیما پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند می توان از این پتانسیل برای پیشبرد اهداف فرهنگی و آگاه سازی مردم استفاده حداکثر کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: صدا و سیما جبهه مقدم برای مقابله با هجوم فرهنگ غرب به جامعه محسوب می شود و باید در مقابل حمله و شبیخون فرهنگی دشمن ایستادگی کند و مانع از ایجاد گسست های فرهنگی و اعتقادی در جامعه شود.

رحیمی با اشاره به رسالت مبارک صدا و سیما در انعکاس صدای حق و حقیقت به گوش جهانیان تصریح کرد: اگر تلاش کارکنان در نهاد های مختلف مردمی هر چه با شدت و قدرت ادامه داشته باشد ولی این زحمات به جامعه انعکاس داده نشود آثار این تلاش و زحمات عقیم مانده و صدا و سیما به عنوان انعکاس دهنده تلاش ها و اهداف سازمان ها می تواند نقش ارزنده ای را در این میان ایفا کند.
 
رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان رسانهها را نمایندگان به حق جامعه دانست و تصریح کرد: پلیس اقدامها و توصیههای خود را که موجب احساس امنیت و ارتقای آگاهی جامعه میشود بیشتر از گذشته از طریق رسانهها اطلاع رسانی می کند و امنیت و آرامش اجتماعی را تحکیم می بخشد.

 در ادامه این دیدار "کردستانی" مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک پیشاپیش هفته ناجا طی سخنانی گفت:من اعتقاد دارم که امروز نیروی انتظامی از سرمایه اجتماعی برخوردار است و توانسته به خوبی با اقدامات سنجیده، مناسب، کارآمد و روزانه و با برخورد های به هنگام اعتماد سازی را در جامعه ایجاد کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در ادامه به اقدامات بازدارنده نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و همچنین اقدامات عملیاتی در مواقع حساس، اشاره و تصریح کرد: با هدف تقویت نگاه جامعه به پلیس به عنوان نیرویی مردم مدار و رئوف و مستحکم در مقابل قانون شکنان به گونه ای که انسان های صالح و قانون مدار با حضور ماموران پلیس احساس امنیت و افراد قانونشکن احساس ضعف و ندامت کنند لازم و ضروری می نماید در انعکاس تلاش ها و تدابیر این نیروی توانمند کار بیشتری صورت پذیرد.

"کردستانی" در پایان با استقبال از پخش انیمیشن ها و نشست های علمی و تخصصی تولیدی نیروی انتظامی با موضوع آسیب های اجتماعی از شبکه استانی گفت: سیمای مرکز استان این آمادگی را دارد تا از کارشناسان انتظامی در برنامه های مختلف سیما که می تواند به نوعی به مردم آگاهی بدهد، استفاده نماید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار