سردار «حسین یکتا»:

ثبت نشدن خاطرات، بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس را به فراموشی می‌برد

راوی و فرمانده پیشکسوت با تاکید بر ثبت خاطرات رزمندگان اسلام گفت: اگر خاطرات دفاع مقدس نوشته نشود، رشادت‌های بی نظیر رزمندگان اسلام و بخش مهمی از تاریخ حماسه به فراموشی سپرده می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 16July 2018
ثبت نشدن خاطرات بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس را به فراموشی می‌برد/// دیروز بوده/ سوخته/// منتظرم خبر رو بزنید/.به گزارش دفاع پرس از قم، سردار «حسین یکتا» راوی و فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس، در مراسم رونمایی از کتاب «مربع‌های قرمز» که در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع)شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس باید خاطرات خود را بنویسند تا رشادت و فداکاری آن‌ها برای نسل جوان تبیین شود.
 
وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شهدا افزود: امروز شهدای غواص می‌آیند و دست‌ها را باز می‌کنند و شهید حججی نیز کشور را بیدار می کند.
 
مسئول بنیاد کرامت امام رضا (ع) با تاکید بر ارزش و جایگاه خون شهدا، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز با سرعت جلو می‌رود و خون شهدا در حال اثرگذاری است.
 
یکتا بیان کرد: دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها با مدیریت و فرماندهی دهه شصت و پیشکسوتی دهه پنجاهی‌ها نبردی تمام عیار در زمینه اجتماعی و سیاسی با جبهه کفر به راه می‌اندازند و پیروز می‌شوند.
 
مسئول بنیاد کرامت امام رضا (ع) گفت: اگر خاطرات دفاع مقدس نوشته نشود و رزمندگان در این زمینه اقدامی انجام ندهند امکان دارد رشادت‌های بی نظیر آن‌ها فراموش شود و اگر این خاطرات نوشته شود نسل جوان از آن استفاده می‌کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار