فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی «تئاتر کودک و نوجوان» منتشر شد

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی «تئاتر کودک و نوجوان» برای برگزاری در پاییز 97 فراخوان خود را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۹۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ - 16July 2018

فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی «تئاتر کودک و نوجوان» منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران «بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان» را با شعار  «کودک و حقوق اجتماعی» برگزار می کند.

شعار جشنواره امسال با هدف تقویت و رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین انتخاب شده است.

«مریم کاظمی» دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در مقدمه این فراخوان نوشته است:

«جشنواره تئاترکودک و نوجوان بیست و پنج ساله شد. به پایان یک ربع قرن عمر جشنواره‌ نزدیک شده‌ایم و برای برگزاری بهتر و باشکوه­‌تر این جشن بزرگ،آرزو و امیدواری زیادی داریم. امیدواریم که امکانات موجود این دوره به این رویداد هنری شیرینی وحلاوت بخشد.»

در این فراخوان شرایط حضور آثار هنرمندان به این ترتیب در نظر گرفته شده است: بخش تئاتر کودک در هشت بخش، مسابقه تئاتر خردسالان، مسابقه تئاتر خیابانی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه نویسی، تئاتر دانش آموزی و کارگاه‌های آموزشی.

 خلال برگزاری بخش‌های فوق، نشست‌های تخصصی نیز در نظر گرفته شده است.

مضامینی چون اخلاق اجتماعی و خانوادگی، سنت‌های دین مبین اسلام، مهرودوستی، فرهنگ اصیل اسلامی _ ایرانی، نشاط و امید، توجه به محیط زندگی و مضامین آموزشی و تربیتی کودک و نوجوان ملاک و اولویت‌های انتخاب و پذیرش آثار خواهد بود.

مهلت ارسال طرح و ایده اجرایی بخش تئاتر خردسالان و تئاترخیابانی تا تاریخ 97/5/15 مهلت ارسال آثار متقاضی مسابقه نمایشنامه نویسی مرحله نخست تا تاریخ 97/6/10، مهلت ارسال لوح فشرده نمایش های متقاضی بخش‌های تئاتر کودک و نوجوان تا تاریخ 97/7/5 اعلام شده است.

هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان می توانند با مطالعه فراخوان و ارسال مدارک مورد نیاز همچنین تکمیل فرم درخواست حضور به نشانی دبیرخانه واقع در همدان- بولوار بعثت، جنب پارک مردم، مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان کدپستی: 6516933634 و یا تماس با شماره تلفن های: 08138386018 و – 08132512118 داخلی127 و پست الکترونیک: info@festival-children.ir برای حضور در جشنواره اقدام کنند.

اتتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار