سردار غیب‌پرور:

امروز جوانان غزه و یمن خواب راحت را از نتانیاهو و سعودی‌ها گرفته‌اند

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه زمانی رژیم صهیونیستی شعار نیل تا فرات را می‌داد، گفت: ما می‌بینیم که جوانان غزه امروز خواب و امنیت را از نتانیاهو گرفته‌اند و نمی‌تواند شب خواب راحتی داشته باشد؛ شک نکنید سعود‌ی‌های خبیس که هم دستشان در دست رژیم صهیونیستی است خواب راحتی ندارند.
کد خبر: ۳۰۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ - 16July 2018

امروز جوانان غزه و یمن خواب راحت را از نتانیاهو و سران عربستان سعودی گرفته‌اندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار غلامحسین غیپ‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی باروت خیس با بیان اینکه این‌جلسه مهم در زمانی برگزار می شود که افق های روشنی پیش روی ما قرار دارد، اظهار داشت: آنچه در سرزمین های اسلامی از سوی دشمنان اسلام ایجاد می شود جز خشونت، پای مال کردن حق و ویران کردن خانه ها و کشتن کودکان مظلوم چیز دیگری نیست.

وی ادامه داد: سلام خدا بر ملت های مسلمان که در برابر استکبار جهانی جبهه‌های وحدت تشکیل داده اند؛ سلام به مردم غزه که عزیزانشان را برای حفظ استقلال و اسلام تقدیم کردند؛ سلام به مردم یمن که در برابر وحشی گری های آمریکا و رژیم سعودی ایستادگی کردند. یمن قرار بود طی چند هفته تسلیم شود اما ببینید در سایه اسلام مردم خون دادند شهید دادند اما کماکان ایستاده اند. 

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه امروز در سوریه، عراق و لبنان خط مقاومت وجود دارد و در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند، گفت: این ایستادگی افق های روشن پیش روی ما قرار داده و ما یاد گرفته ایم که برای به دست آوردن پیروزی باید مقاومت کرد و از کوره های آتش عبور کرد، هر کجا مقاومت کرده ایم فتح و‌ ظفر برای ما بوده است. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مشکل دشمن آن است که اسلام را نشناخته است؛ اسلام عزیز به ما یاد داده است فشل نباشیم، دستانمان در برابر دشمن نلرزد و زانوهایمان در برابر دشمن شل نشود. 

وی ادامه داد: ما باید بگوییم صاحب ما خداوند است و در این مسیر استقامت کنیم و هر کجا استقامت کرده ایم ذلت دشمن را دیده ایم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه زمانی رژیم صهیونیستی شعار نیل تا فرات را می داد، گفت: ما می بینیم که جوانان غزه امروز خواب و امنیت را از نتانیاهو گرفته‌اند و نمی تواند شب خواب راحتی داشته باشد؛ شک نکنید سعودی‌های خبیث که هم دستشان در دست رژیم صهیونیستی است خواب راحتی ندارند.

وی ادامه داد: آن ها بدانند هر چه تهدیداتشان بیشتر شوند ما بیشتر استقامت می کنیم؛ بدانند ما در مکتبی زندگی می کنیم که طفل ۶ ماهه زود به بلوغ می رسد و شهید می‌شود و ما امروز ایستادگی را از او یاد گرفته ایم. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خانواده های شهدا گفت: خانواده های شهدا مایه فخر و مباهات ما هستند و آنها عزیزانشان را دادند تا اسلام بماند.

سردار غیب پرور در ادامه افزود: آقای ترامپ ما شما را یک انسان نما می دانیم و شما هیچ‌ چیزی از فضائل انسانی را به ارث نبرده اید و ما فقط بد عهدی دیده‌ایم؛ امروز مخالفین شما مسلمانان نیستند بلکه غیر مسلمانان هم در مقابل شما هستند و آن را در انگلستان و اسکاتلند دیده‌ایم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک بسیجی برای مردم آمریکا متاسفم که رییس جمهوری خام و دم دمی مزاج دارند. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان‌ اینکه این جلسات، جلساتی نمادین است، گفت: در این جلسات انسجام ملت اسلام بیشتر می‌شود و ما مانند دستی هستیم که انگشت‌هایمان جمع و یک مشت در برابر استکبار جهانی می شود.

وی با اشاره به اینکه ما زیر سایه رهبری ژرف اندیش تفرقه را کنار گذاشتیم و در مقابل شما ایستاده ایم، اظهار داشت: ما در طول عمر انقلاب اسلامی نشان داده ایم که پای اسلام و دینمان هستیم.

سردار غیب پرور گفت: ما در طول ۸ سال دفاع مقدس شهدا را تقدیم کرده ایم که از شما بترسیم همچنین فکری نکیند و بدانید آینده جهان مطلق به ما و جبهه حق است نه جبهه شیطان؛ شما از بین خواهید رفت و ماندگاری برای جبهه حق است.

وی در پایان افزود: جبهه اسلام هر روز منسجم تر و محکم تر می شود و جبهه شیطانی هر روز سست تر می شود و امروز دشمن یک شیر پوشالی و خرس کاغذی است و هر چقدر ترقه بازی کنند، در راهمان شک نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها