مادر شهیدان «ردانی پور» به دیار باقی شتافت

مادر شهید «رسول» و «مصطفی ردانی پور» در سن 96 سالگی پس از تحمل 35 سال چشم انتظاری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۰۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ - 16July 2018

مادر شهید «ردانی پور» به دیار باقی شتافت/ مراسم تشییع فردا در اصفهانبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، بعد از ظهر امروز مادر شهیدان «رسول» و سردار حجت الاسلام «مصطفی ردانی پور» در سن 96 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع مادر شهیدان «ردانی‌پور» فردا حوالی ساعت 9 صبح از چهار راه نور باران به سمت گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد. گفتنی است؛ شهید حجت الاسلام «مصطفی ردانی پور» در مرداد سال 62 به شهادت رسید.

گفتنی است؛ این مادر شهید در دیدار با رهبر معظم انقلاب درخواست کرده بودند: «وقتی از دنیا رفتم جنازه‌ام را در قبر آقا مصطفی دفن کنید». این خواسته‌ به دستور رهبر معظم انقلاب مکتوب و برای بنیاد شهید نیز ارسال شده بود.

شهید حجت الاسلام «مصطفی ردانی پور» در عملیات‌های فرماندهی کل قوا، شکست حصر آبادان، طریق‌القدس، چذابه، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، حضور فعال داشت.

در وصیت نامه این شهید گرانقدر آمده «عمامه من کفن من است» که سبب به وجود آمدن شهرت بسیاری در بین جوانان به ویژه طلاب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار