مسئول شبکه المسیر:

امروز عربستان در باتلاقی گیر افتاده که شکست خواهد خورد

ابوغدیر گفت: همانطور که شیطان به دوستان خود وعده می‌دهد عربستان به آمریکا وعده پیروزی داد اما امروز در باتلاقی گیر افتاده و مزدور شکست خورده است.
کد خبر: ۳۰۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ - 16July 2018

امروز عربستان در باتلاقی گیر افتاده که شکست خواهد خوردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ابوغدیر نماینده انصارالله یمن و مسئول شبکه المسیر در اختتامیه جشنواره بین المللی باروت خیس با اشاره به اینکه آغاز جنگ بین عربستان و یمن که به پشتیبانی آمریکا در حال انجام است، اظهار داشت: از زمان آغاز جنگ تا کنون خون یمنی ها به زمین می‌چکد؛ از زمانی که جنگ آغاز شد آمریکا رهبران عربستان را فرا خواند و راهبرد خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: همانطور که شیطان به دوستان خود وعده می دهد عربستان به آمریکا وعده پیروزی داد اما امروز در باتلاقی گیر افتاده و مزدور شکست خورده است.

ابوغدیر با بیان اینکه با حضور ترامپ در اوضاع در یمن عوض شد، افزود: آمریکا و ترامپ با فروش سلاح به یمن به دنبال درآمدزایی است. 

رییس شبکه المسیر ادامه داد: ترامپ عربستان را گاو شیرده می داند و برای برقراری امنیت در عربستان از آن‌ها پول دریافت می کند و می داند که عربستان در برابر یمن شکست خواهد خورد. 

ابوغدیر با اشاره به حضور ۴۵ مشاور آمریکایی در عربستان گفت: نیروهای یمنی دست از مقاومت و ایستادگی بر نمی دارند و امیدواربم روزی برسد که بتوانیم موشک‌هایی بسازیم که بتوانیم سامانه‌های دفاعی آمریکا را از بین ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار