حملات پهپادی ارتش به مواضع متجاوزان در ساحل غربی

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از حمله مواضع متجاوزان و مزدوران عربستان در ساحل غربی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ - 16July 2018

حملات پهپادی ارتش به مواضع متجاوزان در ساحل غربی/ راشد: دشمنان در آینده بیشتر غافلگیر خواهند شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی را چندین بار هدف قرار داد.

یک منبع در یگان پهپادی ارتش یمن تاکید کرد که در پی این حملات خساراتی به متجاوزان و مزدوران و تجهیزاتشان وارد آمده است.

یگان پهپادی ارتش یمن هفته گذشته نیز  سامانه ارتباطی دشمن در ساحل غربی چندین بار هدف حمله قرار داد.

حمله به ستون خودروهای ارتش سعودی در نجران

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی مراکز تجمع خودروهای نظامی ارتش سعودی در منطقه الصوح در اطراف نجران را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

در مقابل نظامیان سعودی مناطق مسکونی بخش مرزی مُنبه در صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

غافلگیری‌های بیشتری برای متجاوزان در مرزها و ساحل در راه است

عزیز راشد دستیار سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اظهار داشت: ائتلاف متجاوز سعودی در متوقف کردن عملیات نظامی منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های مرزی شکست خورده است.

وی در واکنش به پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی و تسلط آن‌ها بر چندین منطقه و روستای عربستان در جیزان گفت: ائتلاف متجاوز سعودی در همهم جبهه‌ها شکست می‌خورد و این عملیات منحصر به فرد دال بر این مدعا است.

دستیار سخنگوی ارتش یمن گفت که وزارت دفاع این کشور برنامه‌‌های گسترده‌ای برای عملیات نظامی علیه متجاوزان دارد و خسارات سنگینی به دشمن وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار