سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

تقویت جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل جزو آرمان‌های ماست/ حضور ما در سوریه بر اساس اصول و منطق است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت و رویارویی با رژیم اشغالگر قدس جزو آرمان‌های ماست، گفت: هیچکس نمی‌تواند به ما تحمیل کند که از آرمان‌های خود دست برداریم؛ آرمان بزرگ ما نابودی اسرائیل است.
کد خبر: ۳۰۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ - 16July 2018

تقویت جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل جزو آرمان‌های ماست/ حضور ما در سوریه بر اساس اصول و منطق استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه اختتامیه ششمبن جشنواره بین المللی باروت خیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جنگ ۳۳ روزه برای محور مقاومت یک الگو شده است، اظهار داشت: مقاومت حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه تبدیل به یک الگو برای جبهه مقاومت شد؛ امروز گسترش این ایستادگی را نه تنها در جنوب لبنان بلکه در یمن قهرمان می بینیم.

وی در ادامه افزود: امروز مردم یمن اثبات کردند با زور نمی توانند بر ملت و امت مسلمان پیروز شوند. 

سردار غیب پرور افزود: امروز آمریکا و رژیم اشغالگر قدس هر اقدامی انجام دهند در مقابل آن‌ها یک جبهه مقاومت ایستادگی می‌کند؛ امروز ما یاد گرفته ایم پیروزی از دل خطر بیرون می آید و تجربه نشان داده در هر میدانی با ایمان به خدا مقاومت کرده‌ایم، فتح و ظفر برای ما بوده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کنش و واکنش هایی که در منطقه شاهد آن هستیم موضوع جدیدی نیست، گفت: این موضوعات چیز جدیدی نیست و ۴۰ سال است آن را می بینیم.

سردار غیپ پرور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دیدار ترامپ با پوتین و ممکن است ترامپ درخواست کند نیروهای ایرانی از سوریه خارج شوند، اظهار داشت: آنچه جمهوری اسلامی انجام می دهد بر اساس یک اصول بنیادین است و آنچه انجام می دهیم منطق دارد.

وی ادامه داد: تقویت جبهه مقاومت و رویارویی با رژیم اشغالگر قدس جزو آرمان های ماست و هیچکس نمی تواند به ما تحمیل کند که از آرمان‌های خود دست برداریم؛ آرمان بزرگ ما نابودی اسرائیل است. 

سردار غیب پرور در پاسخ به خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه ترامپ عنوان کرده ایران در خلیج فارس آرام تر شده است، گفت: ترامپ غلط کرده چنین چیزی بگوید و این حرف‌ها یک جنگ روانی علیه ایران است و ما هیچگاه دست از اصول و باورهای انقلابی خود بر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار