مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

تدوین وضعیت فرهنگی هنری استان مهم ترین رسالت هئیت اندیشه ورزی هنری است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مهم ترین مسئولیت و رسالتی که اعضای هئیت اندیشه ورزی هنری استان بر عهده دارند، تدوین وضعیت فرهنگی هنری استان مرکزی است.
کد خبر: ۳۰۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ - 16July 2018

تدوین وضعیت فرهنگی هنری استان مهم ترین رسالت هئیت اندیشه ورزی هنری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نخستین جلسه هئیت اندیشه ورزی استان مرکزی که در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، با اشاره به بررسی وضعیت فرهنگی هنری استان مرکزی توسط اعضای این هئیت اظهار داشت: بررسی وضعیت فرهنگی هنری استان می تواند ما را به شناخت هر چه بهتر توانمندی ها و ظرفیت ها برساند.

وی افزود: آشنایی هر چه بیشتر با ویژگی ها و ظرفیت های هنری موجود در استان می تواند سبب اتخاذ تصمیمات بهتر و افزایش کارآمدی در مباحث فرهنگی و هنری باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: ما در حوزه دفاع مقدس نیازمند بهره مندی از ظرفیت جوانان و هنرمندان خلاق و خوش فکر هستیم که از این رو بنیاد حفظ آثار استان مرکزی این آمادگی را دارد که از این توانمندی ها در راستای ارزش های دفاع مقدس بهره مند شود.

مشایخی با تاکید بر کادرسازی و کشف استعدادهای گوناگون در حوزه فرهنگ و هنر گفت: یکی از مباحث مورد تاکید حضرت آقا توجه به کادرسازی و پرورش نیروهای خلاق انقلابی است از این رو ما نیز در اتاق فکر اندیشه ورزی باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم و فراموش نکنیم که تربیت کادر مهم ترین رسالت اتاق های اندیشه ورزی است.

وی ادامه داد: من معتقدم که هنرمندان فرهیخته و برجسته ای را در سطح استان مرکزی داریم که با بهره مندی از آنها می توانیم آثار فاخر هنری بسیاری در حوزه دفاع مقدس خلق و تولید کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: رسانه ها و فضای مجازی نیز ظرفیت های بسیاری در راستای انتشار فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس دارند که با استفاده از آنها می توانیم گامی مهم و موثر در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس برداریم.

مشایخی در بخش دیگری از سخنان خود حضور نمایندگان دستگاه های فرهنگی را در این هئیت اندیشه ورزی ضروری دانست و گفت: پیشنهاد می شود که به منظور دستیابی هر چه بهتر و بیشتر به اهداف این اتاق فکر، نمایندگانی از دستگاه های فرهنگی در این نشست ها و جلسات حضور یافته و نظرات خود را در ارتباط با افزایش کیفیت و کمیت در بحث فرهنگی و هنری اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار