همزمان با دهه کرامت؛

همایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد+ تصاویر

همایش فصلی کانون بازنشستگان ارتش در قم همزمان با دومین روز از دهه کرامت در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) واقع در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ - 17July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، همایش فصلی کانون بازنشستگان ارتش با حضور خانواده‌های بازنشستگان و همراه با برنامه‌های ویژه برگزار شد.

در ابتدای این همایش «فریدون حسنی جبلی» رئیس کانون بازنشستگان ارتش در قم با تبریک ایام دهه کرامت، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات کانون و پیگیری مسائل مبتلابه در خصوص 2 هزار نیروی بازنشسته ارتش در استان ارائه کرد.

سپس حجت الاسلام «سیدعباس قدیمی‌نژاد» استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی با اشاره به شخصیت ارزشمند حضرت معصومه (س) اظهار داشت: ولایتمداری این بانوی بزرگوار از جمله ویژگی‌های بارز ایشان است و به همین دلیل، آن حضرت از انرژی درونی فوق العاده‌ای برای انجام امور بخصوص حرکت از مدینه به قم برخوردار بودند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بازنشستگان نیرو‌های مسلح در کشور‌های دیگر هنگام بازنشستگی، از سال‌ها فعالیت کاری خود احساس پوچی می‌کنند در هر حالی بازنشستگان در نظام جمهوری اسلامی بدلیل ارتباط با مساجد و انجام فعالیت‌های موثر اجتماعی، از سلامت روحی و احساس نشاط خوبی برخوردار هستند.

قدیمی‌‌نژاد ادامه داد: رمز سلامتی روحی و روانی مومنان بخصوص نیرو‌های بازنشسته، انس و ارتباط با ولایت اهل بیت (ع) و در امتداد آن، علمای صالح بخصوص، ولی فقیه زمان حاضر است.

این مراسم با حضور دکتر «محمد قراباغی» مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان، نماینده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان و نمایندگان دیگر کانون‌ها و رده‌های نیرو‌های مسلح در قم برگزار شد.

مدیحه‌‌سرایی به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت (س)، مسابقه حضوری، اهداء هدایا به اسامی معصومه و رضا و قرائت دسته جمعی دعای فرج از دیگر بخش‌های مراسم مذکور بود.

همایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد+ تصاویرهمایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد+ تصاویرهمایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد+ تصاویرهمایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد+ تصاویرهمایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد+ تصاویرهمایش خانوادگی کانون بازنشستگان ارتش در قم برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها