رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی:

رژیم صهیونیستی در برابر بادبادک‌های آتش‌زا فلسطینی‌ها شکست خورد

«آوی گبای» اعلام کرد که دولت این رژیم در برابر بادبادک‌های آتش زایی که از نوارغزه فرستاده می‌شود، شکست خورده است.
کد خبر: ۳۰۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ - 17July 2018

اسرائیل در برابر بادبادک های آتش زا فلسطینی ها شکست خوردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «آوی گبای» رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی در پست توئیتری خود اذعان کرد: دولت این رژیم در برابر بادبادک‌های آتش‌زایی که از سمت نوار غزه و توسط گروه‌های مقاومت به سمت اراضی اشغالی فرستاده می‌شود، شکست خورده است.

وی افزود: ما هواپیماهای «اف ۳۵» و «اف ۱۶» و نیز سامانه موشکی گنبد آهنین و زیردریایی‌های بسیار گران‌قیمت در اختیار داریم و در جنگ سایبری هم در جهان بسیار پیشرفته هستیم و ارتش قدرتمند و رئیس ستاد مشترک قوی داریم؛ اما کابینه امنیتی خوبی نداریم که تصمیمات مناسبی اتخاذ کند و از همین رو، در برابر بادبادک‌های آتش زا شکست می‌خوریم.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که این رژیم در جنگ طولانی مدت با جنبش حماس قرار دارد.

بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا یکی از ابزارهای مقاومتی جوانان فلسطینی برای وارد کردن خسارت‌های مادی سنگین به رژیم صهیونیستی در واکنش به سرکوب تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز حق بازگشت است که از تاریخ ۳۰ مارس گذشته آغاز شده‌اند. این عملیات‌ها تاکنون خسارت‌های زیادی به رژیم صهیونیستی و مراتع و مزارع شهرک نشینان صهیونیست در شهرک‌های اطراف نوار غزه وارد کرده است و این رژیم با وجود بسیج تمامی امکانات نتوانسته است جلوی ارسال این بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا را بگیرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها