مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

بهترین راه انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس استفاده از زبان هنر است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان از ضروریات است و بهترین راه آن استفاده از زبان هنر است.
کد خبر: ۳۰۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ - 17July 2018

بهترین راه انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس استفاده از زبان هنر استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در جلسه مدیران سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت استفاده از زبان هنر، اظهار داشت: انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان از ضروریات است و بهترین راه آن استفاده از زبان هنر است.

سردار جعفری با اشاره به دلاوریها و جان فشانیهای رزمندگان و شهدای عظیم الشان در دوران طلایی دفاع مقدس، تصریح کرد: ابعاد مختلف این رشادت‌ها باید در قالب های هنری تبیین و تشریح شود و این حداقل وظیفه ماست.

وی بر ضرورت تکمیل محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تاکید و خاطرنشان کرد: در صددیم افتخارات استان آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس را با استفاده از زبان هنر به بهترین نحو ممکن در این مرکز نمایش دهیم.

این مسئول از نیروهای مسلح استان درخواست کرد که اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان را در انجام این امر خطیر یاری و مساعدت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها