پیچیدن عطر رضوی در حرم پنج شهید گمنام تهرانسر

خادمان بارگاه رضوی در حرم مطهر پنج شهید گمنام محله تهرانسر حضور یافتند.
کد خبر: ۳۰۰۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ - 17July 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با ایام ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) روز گذشته چند تن از خادمان بارگان مقدس ثامن الحجج در حرم مطهر پنج شهید گمنام محله تهرانسر حضور یافتند.

پیچیدن عطر رضوی در حرم پنج شهید گمنام تهرانسر

این مراسم با حضور صدها نفر از اهالی محله تهرانسر در بوستان شاهد برگزار شد. مردم ضمن تبرک جستن به پرچم مقدس حرم علی بن موسی رضا (ع) به استقبال خادمین رضوی رفتند.

پیچیدن عطر رضوی در حرم پنج شهید گمنام تهرانسر

همچنین خادمین رضوی به همراه خادمین شهدا در منزل شهیدان محمد ایراندوست، تقی ارغوانی و ابراهیم کندی و نیز جانباز علی کاروانی حضور یافتند.

پیچیدن عطر رضوی در حرم پنج شهید گمنام تهرانسر

پرده خوانی و نقاره زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود که در کنار آن از سه تن از خادمین شهدا به نام های مصطفی رضوی، امیرعباس رمضانی و ابوالفضل رمضانی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 141

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
rsas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
ضمن عرض سلام و درود بر ارواح پاک و طیبه شهدا و امام عزیز
تا آنجا که در خاطرم هست باید عرض کنم در سال 1382 در یک شرکت خصوصی بعنوان مدیر پروژه انجام وظیفه می کردم.در آن زمان شهید تقی کردی ارغوانی همکار ما و راننده شرکت بود که موظف بودیم برای سرکشی و نظارت بر انجام پروژه در سطح استان اصفهان رفت و آمد داشته باشیم.
نکته جالب اینجا بود که این شهید عزیز علیرغم اینکه وظیفه رانندگی را بعهده داشت در کلیه کارها نیز تا آنجا که دستش بر می آمد کمک میکرد و خیلی علاقمند بود که در هدایت و راهبری پروژه نیز به من کمک کند.بارها و بارها از ایشان میخواستم که فقط متمرکز بر مسئولیتش باشد و استراحت بیشتری داشته باشد ولی قبول نمیکرد و میخواست پا به پای بچه های پروژه قدم بردارد و کمک کند . روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.
نظر شما
پربیننده ها