همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

آزادی 47 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان

به مناسبت هفته دفاع مقدس با کمک خیرین اصفهانی و همت ستاد دیه، زمینه آزادی ۴۷ نفر از زندانیان نیازمند و آبرومند استان فراهم شد.
کد خبر: ۳۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ - 30September 2014

آزادی 47 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان

به گزارش دفاع پرس، با اهدای تسهیلات بانکی به تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان اصفهان زمینه آزادی این زندانیان واجد شرایط با در الویت قرار گرفتن خانوادههای شهدا، جانبازان و آزادگان 47 محکوم به حبس از زندانهای استان اصفهان آزاد شدند.

مجید احسانی مدیرعامل ستاددیه اصفهان ضمن تقدیر از همه نیکوکارانی که در طرح ویژه «آزادی هفته دفاع مقدس» این نهاد مردمی را یاری کردند، اظهار داشت: با هدف شناسایی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و تسهیل در امر آزادی این دسته از افراد در جلسه حضوری کارشناسان ستاد با محبوسین زندان مرکزی اصفهان (در تاریخ 12 شهریور ماه) این 47 نفر شناسایی و بلافاصله در فرآیند آزادی قرار گرفتند تا به برکت هفته دفاع مقدس این افراد که اغلب آنها نیز سرپرست و نانآور خانه هستند، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.
 
وی با اعلام خبر افتتاح دفتر ارشاد و معاضدت قضایی در ستاد دیه استان اصفهان گفت: به منظور کاهش هزینههای زندانیان جرائم غیرعمد در طی فرآیند دادرسی و تسهیل در رسیدگی زندانیان تحت پوشش ستاددیه و نظر به لزوم ارشاد و معاضدت حقوقی و قضائی درحوزه زندانیان جرائم غیرعمد، ابتدای هفته جاری دفتر مزبور در محل این نهاد مردمی افتتاح شد.
 
احسانی ادامه داد: با عنایت به تفاهم انجام شده با رئیس هیئت مدیره مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان اصفهان، مقرر شد دو نفر از وکلای باتجربه از ساعت 10  صبح تا 14 روزهای زوج در محل ستاد دیه حاضر شده تا نسبت به ارشاد و معاضدت قضایی به مراجعین که اغلب آنها نیز از خانوادههای زندانیان هستند همکاری کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار