مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-2/

6 مرداد؛ آغاز مسابقات نظامی ارتش‌های جهان 2018 در روسیه

مراسم افتتاحیه مسابقات نظامی ارتش‌های جهان 2018، 6 مرداد در روسیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 17July 2018
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در سال 2018، شش مرداد (28 ژوئیه) تا 20 مرداد (11 August) برگزار می‌شود که 17 رشته از این مسابقات در روسیه، 4 رشته در چین و 3 رشته در قزاقستان برگزار می‌شود. کشور‌های بلاروس، ایران، آذربایجان و ارمنستان نیز هر کدام میزبان برگزاری یک رشته خواهند بود.
 
محل برگزاری مسابقات برخی از این مسابقات همچون تانک بیاتلون، هواپیما، چتربازی، آب‌های آزاد، آشپزخانه صحرایی، محیط امن، مهندسی رزمی، تعمیرات خودرو‌های زره پوش و گشت بزرگراه در روسیه، حمله سواروفسکی، تفنگداران دریایی و مسیر امن در چین، تک تیراندازی در بلاروس، مسابقات دریایی در آذربایجان، غواصی در ایران و تیراندازی توپخانه در قزاقستان است.
 
نیرو‌های نظامی روسیه، قزاقستان، ازبکستان، بلاروس، ونزوئلا، ایران، پاکستان، هند، آذربایجان، ارمنستان، سوریه، اوگاندا، صربستان، مصر، زیمباوه، الجزایر، ویتنام، میانمار، سودان و فیلیپین به عنوان بخشی از تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند که از این تعداد شش کشور الجزایر، ویتنام، میانمار، پاکستان، سودان و فیلیپین برای اولین بار به جمع دیگر کشورها ملحق شده تا تعداد کشور‌های شرکت کننده به 32 کشور برسد.
 
6 مرداد؛ آغاز مسابقات نظامی ارتش‌های جهان 2018 در روسیه
 
مراسم افتتاحیه مسابقات 2018 شش مرداد (28 ژوئیه) در پارک فرهنگ و استراحت پاتریوت روسیه برگزار خواهد شد. آخرین روز رقابت‌ها هم 20 مرداد (11 August) است که در آن روز مرحله نهایی رقابت «تانک بیاتلون» برگزار می‌شود.
 
به گزارش دفاع پرس این مسابقات در سال 2017 در پنج کشور و در 28 رشته برگزار شد و طی آن در مجموع 150 تیم از 20 کشور شرکت داشتند.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار