احمد مامون:

آماده توسعه روابط پلیسی ایران و پاکستان هستیم

رییس سازمان تحقیقات فدرال پاکستان تجهیزات و امکانات مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ایران را به‌روز و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما خواهان گسترش همکاری‌های همه جانبه با پلیس ایران هستیم.
کد خبر: ۳۰۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ - 17July 2018

آماده توسعه روابط پلیسی ایران و پاکستان هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، ژنرال «بشیر احمد مامون» در حاشیه بازدید از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا ضمن ابراز خرسندی از روابط رو به گسترش پلیس‌های ایران و پاکستان اظهار داشت: ما دو کشور همسایه و مسلمان هستیم که تقریبا می توان گفت مسائل و مشکلات شبیه به هم داریم و باید برای برطرف کردن آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری‌هایی که در آینده خواهیم داشت بر مشکلاتی چون قاچاق انسان، موضوعات تروریستی و... فائق بیاییم.

رییس سازمان تحقیقات فدرال پاکستان با اشاره به اقتدار پلیس ایران در برقراری امنیت در مرزهای دو کشور، تصریح کرد: همکاری‌های اطلاعاتی و عملیاتی و همچنین ارتقاء سطح تعامل افسران رابط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید به این موضوع پرداخته شود.

وی تجهیزات و امکانات مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا را بسیار به‌ روز و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: وقتی به کشورم برگردم روی این موضوع و توانمندی‌های این مرکز برای افسران جوان پلیس پاکستان کار می‌کنم که آن‌ها نیز بتوانند دانش خود را ارتقاء داده و به روز باشند.

ژنرال «بشیر احمد مامون» با بیان اینکه روابط ایران و پاکستان روابطی برادرانه، ریشه‌دار و عمیق است، تصریح کرد: ما خواهان گسترش همکاری‌های همه‌جانبه با پلیس ایران هستیم که امروز برای توسعه این روابط آماده‌ایم تا ارتباطاتمان را بیش از گذشته گسترش دهیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار