سردار غیب‌پرور:

عملیات روانی دشمن تهدید اصلی علیه کشور/ مقاومت شاه‌کلید پیروزی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز تهدید اول دشمنان علیه انقلاب نه اقتصادی، نه فرهنگی و نه امنیتی است، بلکه تهدید عملیات روانی است.
کد خبر: ۳۰۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 17July 2018

فوری////عملیات روانی دشمن تهدید اصلی برای کشور به شمار می­ رود/ مقاومت شاه ­کلید پیروزی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، اولین دوره مشترک تعالی اساتید بسیجی حوزه‌­های علمیه استان­ های اصفهان، قم، خراسان رضوی و تهران با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسن غیب­‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مجتمع فرهنگی آموزشی «امامت» مشهد برگزار شد.

سردار «غیب‌پرور» در این مراسم اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی یکی از نعمت ­های پروردگار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی هدیه‌­ای است از طرف خداوند که بعد از غیبت امام زمان (عج) قرن­‌ها گذشت تا خداوند به دست یک حکیم فرزانه، و یک مرجع عالیقدر مثل حضرت امام (ره) و مردمان خوب و متدینی که ایشان را همراهی کردند، رقم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می ­گذرد؛ اگر حوادثی که در این دوران بر این کشور گذشته را بررسی کنید متوجه خواهید شد که بابت انقلاب هزینه دادیم، اما ارزشش را داشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا ما را قبول نکرد، علتش هم این بود که بعد از انقلاب کبیر فرانسه یک تفکر لیبرالیستی در عالم منتشر شد که داعیه­ اداره مردم را داشتند. این تفکر در اروپا و مسیحیت محدود نشد بلکه حدود 53 کشور اسلامی نیز نوع اداره جوامع خود را از آنها الگو برداری می‌کردند اما با آمدن امام خمینی این تفکر برچیده شد؛ لذا استکبار تمام قد در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد و ذره‌ای هم کوتاه نیامد. استکبار در دشمنی خود در پی آن است که مردم کشورمان دست از دین­داری بردارند.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان پیشرفت­‌های چشمگیری در حوزه­ های مختلف داشته است. امروز تهدید اول کشورمان نه اقتصادی است و نه فرهنگی و نه امنیتی، بلکه تهدید، عملیات روانی است که دشمنان علیه انقلاب به راه انداخته ­اند و در این هجمه به قدری حرفه‌ای عمل می­ کنند که تبلیغات دشمن باورمان می­ شود. چیزی که اتفاق افتاده، این است که دشمنان نمی ­خواهند حلاوت انقلاب به کام مردم شیرین بیاید.

این مسئول تصریح کرد: اینجا است که نخبگان جامعه و علما باید دستاوردهای انقلاب را با مردم در میان بگذارند. یکی از مصادیق انقلابی عمل کردند علما این است که حقانیت نظام از زبان اهلش به مردم بیان شود. ما شک نداریم که انقلاب یک افق شفاف و امیدبخش است و این وعده الهی است. اگر مومن به راه و دینمان باشیم برای دفاع از انقلاب لازم باشد کفن هم می ­پوشیم که اگر اینگونه شد پیروز هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: انقلاب اسلامی با همه عظمتی که دارد یک الگوی کوچک شده از عاشورا و محرم سال 61 هجری است. هر کدام از شهدای ما اساتیدی هستند که شش دانگ استادی را در محضر حضرت سیدالشهدا (ع) تلمذ کرده‌­اند.

غیب‌­پرور متذکر شد: تهدید علیه انقلاب اسلامی یک تهدید تک بعدی نیست بلکه ترکیبی است و این را باید شاکله مدیریتی کشور متوجه باشد.

وی در پایان گفت: هر فتح و ظفری از دل خطرات بیرون می­‌آید. هر میدانی که خطر بود و به آن وارد شدیم بر مشکلات غلبه کردیم و پیروز میدان شدیم. مقاومت و استقامت شاه‌کلید پیروزی است. آمریکایی‌ها می‌خواهند این استقامت را از ما بگیرند. مردم در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب ثابت کردند که در مسیر مستقیم انقلاب هستند اگر مسئولین را در کنار خود ببینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار