مسئول عقیدتی، سیاسی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

سیره و روش زندگی شهدای روحانی برای طلاب جوان بیان شود

«حجت الاسلام حسین الوند» گفت: باید شهدای روحانی و سیره و روش زندگی آنان برای مردم و نسل جوان به ویژه طلاب و روحانیون جوان بیان شود تا روحیه انقلابی‌گری در آنان تقویت شود..
کد خبر: ۳۰۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ - 17July 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، «حجت الاسلام حسین الوند» مسئول عقیدتی، سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان در جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای استان، اظهار داشت: انقلابی‌گری معیار و ملاک‌هایی دارد که با اکتساب آن معیارها می توان شخصی را «انقلابی» نامید. ساده زیستی، عدالتخواهی، ولایتمداری، مردمی بودن، رسیدگی به محرومان و فقرای جامعه، عمل به تکلیف و وظیفه به دور از بوروکراسی اداری، از جمله معیارها و ملاک‌های روحانی انقلابی می باشد.

سیره و روش زندگی شهدای روحانی برای طلاب جوان بیان شود

وی افزود: مهمترین روحانیون انقلابی کشور، شهدای عزیز طلبه و روحانی بودند که در دوران دفاع مقدس، علم و عمل را در هم آمیختند و پا به پای مردم ایران اسلامی با دشمن بعثی به نبرد پرداختند و جان شیرین خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و کشور تقدیم کردند.

حجت الاسلام الوند در پایان افزود: باید شهدای روحانی و سیره و روش زندگی آنان برای مردم و نسل جوان به ویژه طلاب و روحانیون جوان بیان شود تا روحیه انقلابی‌گری در آنان تقویت شود. بیان سیره شهداء از وظایف و مأموریت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

سیره و روش زندگی شهدای روحانی برای طلاب جوان بیان شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار