مدیر‌عامل مجمع خیران قرآنی مازندران خبر‌داد؛

تدوین 40 چشم‌انداز قرآنی مجمع خیران قرآنی مازندران

مدیر‌عامل مجمع خیران قرآنی مازندران گفت: 40 چشم‌انداز قرآنی مجمع خیرین قرآنی و راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی تدوین‌ شد و برنامه‌های ارسالی استان باید در شهرستان‌ها بومی‌سازی شود.
کد خبر: ۳۰۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ - 17July 2018
تدوین 40 چشم‌انداز قرآنی مجمع خیران قرآنی مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، «سید‌قاسم هاشمی» مدیر‌عامل مجمع خیران قرآنی مازندران امروز در جلسه مجمع خیران قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی با اشاره به اینکه هر کجا فعالیت‌ها بر عهده مردم قرار‌ گرفت شاهد موفقیت در آن فعالیت‌ها بودیم، اظهار داشت: هر‌کجا مردم به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تعریف‌ نشدند در آن فعالیت به موفقیت نرسیدیم.
 
وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای ظرفیت عظیمی است که استفاده مناسب از آن ظرفیت‌ها به موفقیت‌های بزرگ منجر می‌شود.
 
هاشمی با بیان اینکه اطلاعت محض و مخلصانه از ولی‌فقیه در دفاع‌ مقدس باعث پیروزی در آن شد، افزود: حضور شهدای غواص و شهدای گمنام در سوادکوه به عنوان ورودی استان مازندران و استقبال گسترده مردم این شهرستان بیانگر ولایی‌ و انقلابی‌ بودن مردم این شهرستان است.
 
مدیر‌عامل مجمع خیران قرآنی مازندران از لزوم تغییر در برخی از مواد اساسنامه مجمع خیران قرآنی خبر‌ داد و خاطر‌نشان کرد: عضویت حقوقی رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در مجمع خیران قرآنی شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار‌ گیرد.
 
هاشمی خواستار احصا خلاهای قرآنی شهرستان‌ها شد و با بیان اینکه در مسیر تقویت فعالیت‌های قرآنی باید گام برداشت، گفت: 40 چشم‌انداز قرآنی مجمع خیرین قرآنی و راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی تدوین‌ شد و برنامه‌های ارسالی استان باید در شهرستان‌ها بومی‌سازی شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها