مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مطالبه به حق خانواده شهدا و ایثارگران است

سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، خواست و مطالبه به حق خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران بوده و این اداره‌کل با جدیت تمام، به دنبال ساخت این مرکز است.
کد خبر: ۳۰۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ - 17July 2018

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مطالبه به حق خانواده شهدا و ایثارگران استبه گزارش دفاع پرس از گرگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محسن طاهری» رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) گرگان با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان دیدار کرد.

در این دیدار سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: در کنار برنامه هایی همچون گردآوری اسناد و مدارک شهداء و جانبازان و ایثارگران؛ تدوین کتب خاطرات و ثبت تاریخ شفاهی شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس و تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان گلستان؛ مهمترین اولویت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان در جوار شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان دانست.

وی افزود: ساخت این مرکز فرهنگی، خواست و مطالبه به حق خانواده های معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران بوده و این اداره با جدیت تمام، به دنبال ساخت این مرکز می باشد که در این راستا، جلسات متعددی با مسئولین استانی و شهری برگزار کرده است.

 حجت الاسلام و المسلمین «سید محسن طاهری» رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) و فرزند عالم بزرگوار مرحوم «آیت الله سید حبیب الله طاهری» نماینده فقید مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: گرامیداشت نام و یاد شهداء و حفظ و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان نقش به سزایی در این راه داشته و سبب آشنایی نسل جوان با فداکاری‌ها و حماسه سازی‌های شهدا و رزمندگان آن دوران می باشد.  

ایشان همچنین ابراز تمایل کردند در سال های آتی درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه علمیه امام صادق (ع) تدریس شود و همچنین آشنایی در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس در رسانه و فضای مجازی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها