رونامه‌نگار یمنی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نسل به نسل در برابر متجاوزان ایستادگی می‌کنیم/ سعودی‌ها از جنگ با یمن پشیمان می‌شوند

عبدالکریم المطری گفت: ما یمنی‌ها نسل به نسل در مقابل متجاوزان ایستادگی می‌کنیم تا سعودی‌ها، اماراتی‌ها، اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها از شروع جنگ علیه یمن پشیمان شوند.
کد خبر: ۳۰۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵ - 18July 2018

نسل به نسل در برابر متجاوزان ایستادگی می‌کنیم«عبدالکریم المطری» روزنامه‌نگار یمنی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، با اشاره به اینکه ما در محور مقاومت ایمان داریم که هیمنه و قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی را درهم می‌شکنیم، اظهار داشت: ما یمنی‌ها عضوی از محور مقاومت هستیم؛ آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها، سعودی‌ها و اماراتی‌ها هر کاری انجام دهند، ما به مقاومت خود همچنان ادامه خواهیم داد.

المطری افزود: ما یمنی‌ها نسل به نسل در مقابل متجاوزان ایستادگی می‌کنیم تا سعودی‌ها، اماراتی‌ها، اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها از شروع جنگ علیه ما و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه ما پشیمان شوند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگردانَد؛ اما این حملات فقط باعث ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه شده و نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار