معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

گفت‌وگو بهترین راه مشارکت دادن جوانان در تعیین سرنوشت‌شان است

«شهرام عزیزی» با تاکید بر لزوم مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌ها گفت: گفت‌وگو در فضای دوستانه از بهترین راه‌های مشارکت دادن جوانان در تعیین سرنوشت‌شان است.
کد خبر: ۳۰۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ - 17July 2018

گفت و گو بهترین راه مشارکت دادن جوانان در تعیین سرنوشت شان استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «شهرام عزیزی» معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی ها، اظهار داشت: گفت‌وگو در فضای دوستانه از بهترین راه‌های مشارکت دادن جوانان در تعیین سرنوشت‌شان است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در این راستا در نظر داریم نشست‌های هم اندیشی نخبگان جوان با مسئولین را در استان برگزار کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یکی از اهداف برگزاری این نشست ها را ارتباط سازنده جوانان و مسئولین عنوان کرد و افزود: این نشست ها بر مبنای اعتماد متقابل میان جوانان و مسئولین برگزار می شود که در آن جوانان فرصت بیان چالش ها و مشکلات خود را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تقویت اعتماد به نفس ملی، احساس هویت انقلابی، تقویت روحیه پرسشگری و نقادی علمی و منصفانه در نسل جوان از دیگر اهداف برگزار این نشست ها خواهد بود.

عزیزی تاکید کرد: جوانان برجسته کرمانشاهی در حوزه های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، برگزیدگان المپیادهای علمی و جشنواره های علمی معتبر داخلی و خارجی، مخترعان، دانش آموختگان ممتاز و جوانان کارآفرین در این نشست ها حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این نشست ها، جوانان در حوزه‌های اوقات فراغت، هویت، سلامت، اشتغال، مسکن، رفاه اجتماعی، ازدواج و خانواده چالش ها و مشکلات موجود را عنوان می کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان یادآور شد: مجری برگزاری این نشست ها یکی از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان استان است و اداره کل ورزش و جوانان نیز ناظر نشست ها خواهد بود.

به گفته این مسئول این نشست ها از ابتدای مرداد و با فراخوانی که به جوانان شاخص استان داده می شود، برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار