بسیج کارمندان ظرفیتی برای برجسته کردن مسائل تربیتی و فکری در ادارات است

مدیر مسئول روزنامه جوان، بسیج کارمندان را ظرفیت مناسبی جهت کار تربیتی و فکری دانست و افزود: با استفاده از این ظرفیت می توان بحث های محتوایی را در حوزه ادارات پررنگ تر کرد.
کد خبر: ۳۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ - 30September 2014

بسیج کارمندان ظرفیتی برای برجسته کردن مسائل تربیتی و فکری در ادارات است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، دکترعبدالله گنجی با اشاره به نقش بسیج کارمندان در وزارتخانه ها و نهادهای دولتی گفت: اگر سیستم نظام جمهوری اسلامی ایران را به مصابه یک پیکر واحد بگیریم که ساختار حقوقی آن سازمان ها، ادارات و نهاد های آن است، بسیج کارمندان مانند رگی است که در تمام این بخش ها وجود دارد و اگر در این رگ ها خون خوب تزریق شود طبیعتا شادابی، سرزندگی و استمرار و بیمار نشدن را با خود به همراه خواهد داشت.

وی، با اشاره به اشتغال کارمند بسیجی در ادارات افزود: این قشر که عمدتا تحصیلکرده  ودارای سطح فکری بالایی هستند باید محور فعالیت ها در سازمان ها باشند.

مدیر مسئول روزنامه جوان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت بسیج کارمندان می توان اولویت کار تربیتی و فکری در ادارت و سازمان ها را برجسته کنیم و کارهای نمادین مانند مراسم ها  و مناسبت ها را به جهت شکلی کمتر و بحث های محتوایی را در حوزه ادارات پررنگ تر کنیم.

وی بیان کرد: کارمندان دولت، امکانات، اختیارات و جایگاهی دارند که اگر مسائل فکری صحیح به آنها برسد می توانند از این جایگاه عمومی در جهت نشر افکار تربیتی و فکری استفاده کنند و یک ظرفیت بالا برای بسیج خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها