تروریست‌های ارتش آزاد شهروند سوری را تا حد مرگ شکنجه کردند

تروریست‌های ارتش آزاد در منطقه عفرین، یک جوان کُرد را ربوده و او را تا حد مرگ شکنجه دادند.
کد خبر: ۳۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ - 17July 2018
تروریست‌های ارتش آزاد شهروند سوری را تا حد مرگ شکنجه کردندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، با تسلط تروریست‌های مورد حمایت ترکیه بر شهرهای کردنشین در شمال سوریه، روزانه گزارش‌های متعددی از تصاحب خانه‌ها و ربودن افراد مختلف و شکنجه آن‌ها مخابره می‌شود.

در جدیدترین مورد، «عبدالرحمن محمد طوبال» از اهالی «جندیرس» در منطقه «عفرین» کردستان سوریه، به دست افرادی از میان تروریست‌های ارتش آزاد ربوده و سپس تا حد مرگ شکنجه شده است.

به گزارش شبکه رووداو، به نقل از منابعی در داخل شهر عفرین، این فرد در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد و تروریست‌ها مانع از ملاقات خانواده‌اش با وی یا درز اخباری از شرایط جسمانی وی می‌شوند.

بنا بر این گزارش، شرایط انسانی در منطقه عفرین که در 27 اسفند سال گذشته به دست نیروهای حامی ترکیه افتاد، بسیار وخیم است، تروریست‌ها هر چیزی را به سرقت می‌برند و در صورت مقاومت صاحب خانه او را تا حد مرگ شکنجه می‌دهند. از مرغ و خروس گرفته تا اثاثیه منزل و خودرو و با شروع فصل دروی محصولات، آن‌ها شروع به تصاحب محصولات کشاورزی نیز می‌کنند.

پیش از این دیده‌بان حقوق بشر سوریه در گزارشی از وضعیت «عفرین» آورده بود که تروریست‌های ارتش آزاد با ادعاهای واهی جوانان کُرد را بازداشت کرده و در ازای پرداخت پول آن‌ها را آزاد می‌کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار