مره‌صدق در نطق میان دستور:

کامرون عروسک خیمه شب بازی حاکمیت زر و زور است/نخست وزیر انگلیس بداند دوره حکم‌فرمانی آنها در منطقه تمام شده است

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاورمیانه و خلیج فارس محل حکمرانی روباه پیر استعمار نیست، گفت: کامرون باید بداند که اکنون زمانه ای نیست که روباه پیر استعمار بتواند در خاورمیانه و خلیج فارس حکمرانی کند.
کد خبر: ۳۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 30September 2014

کامرون عروسک خیمه شب بازی حاکمیت زر و زور است/نخست وزیر انگلیس بداند دوره حکم‌فرمانی آنها در منطقه تمام شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیامک مرصدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با بیان  اینکه اطمینان دارم که ملت خداجوی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری و پایبندی به قانون اساسی تواند بر همه توطئه ها و دشمنی ها غلبه کند، گفت که ملت ایران در این راه هیچ باکی از توطئه های استکبار و صهیونیست ندارد.

وی با تاکید براینکه ملت ایران تا زمانی که به اوامر مقام معظم رهبری توجه می کند هیچ باکی از دشمنان نخواهد داشت، تصریح کرد: اتحاد و همدلی مردم خداجوی ایران نه تنها باعث دلسردی دشمنان می شود بلکه شعله های امید را در قلوب تمامی پاک طینتان عالم روشن کرده و چه بسا ملت هایی که با پیروی از حرکت تاریخی و الهی ملت ایران گام در راه مبارزه با استکبار و حرکت به سوی سعادت و سربلندی گذاشتند.

نماینده کلیمیان در مجلس با اشاره به آغاز سال 5 هزار و 775 در تقویم یهودیان که نبوت حضرت آدم مبدأ آن است، ادامه داد: در این ایام یهودیان آزاده با نیایش به درگاه خداوند آرزوی سالی سرشار از موفقیت وسربلندی را برای ملت ایران می کنند و به پاس سلامت وجود مقام معظم رهبری و به پیشنهاد دارالشرع مرکزی کلیمیان ایران و همراهی انجمن های کلیمیان سراسر کشور در روز پنجشنبه برای سلامت نور دو چشمان ملت دست به دعا برمی دارد و اطمینان داریم که خداوند عنایت خود را به ملت ایران با سلامت و طول عمر مقام معظم رهبری به جهانیان ثابت می کند.

مره صدق با تشکر از مواضع ضد استکباری رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار، اسرائیل اشغالگر و عروسک های خیمه شب بازی حاکمیت زر و زور مانند دیوید کامرون اعلام می کنم که ملت موحد ایران راه سربلندی و اسقلال را انتخاب کرده و گرچه تا کنون هزینه های بسیاری را پرداخته اما ذره ای در این راه پا پس نخواهد کشید.

وی ادامه داد: یاوه سرایی عناصر کج فهم مانند نخست وزیر انگلیس ذره ای خلل در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند. آقای کامرون باید بداند که اکنون زمانه ای نیست که روباه پیر استعمار بتواند در خاورمیانه و خلیج فارس حکمرانی کند.

نماینده کلیمیان در مجلس افزود: خون خشک شده امیرکبیر بر دیوار حمام فین، خون های ریخته شده در کودتای ناجوانمردانه آمریکا و انگلیس در 28 مرداد، خون شهدای 15 خرداد و انقلاب اسلامی ایران در سال 57 و خون پاک موحدانی که در دفاع مقدس برای حفظ ایران نثار گردید امروز نهال سربلندی ملت ایران را چنان آبیاری کرده که به درختی تنومند تبدیل شده است که هیچ ارزشی برای استکبار قایل نیست.

مره صدق خطاب به نخست وزیر انگلیس تاکید کرد: به کامرون توصیه می کنم تمام تلاش خود را متوجه حل مشکلات داخلی بریتانیا نماید، گویا ایشان از یاد برده است که چند روز پیش بخش قابل توجهی از مردم اسکاتلند می خواستند سرنوشت خود را از سرنوشت بقایای استعمار پیر جدا کنند.

وی گفت: حافظه تاریخی مردم خاورمیانه به درستی به یاد دارد که چه کسانی با مسلح کردن خرابکاران و افراطیان در سوریه نقطه ایجاد داعش را بارور کردند و اکنون خود ادعای مبارزه با آن را دارند همه می دانیم که رشد گروه های افراطی نتیجه مستقیم دخالت ها و حمایت های استکبار پیر، جوان و ایادی آنها در خاورمیانه است اگر آقای کامرون ادعای مبارزه با تروریسم را دارد به وی پیشنهاد می کنیم که از منطقه خارج شود و سرنوشت ملت ها را به آنها بسپارد.

نماینده کلیمیان در مجلس با انتقاد از اظهارات هتاکانه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل ابراز داشت: نتانیاهو قصد دارد با طرح ادعایی بی اساس ارتش اشغالگر اسرائیل را تطهیر کرده و قادر به درک نیست که هیچ انسان آزاده ای فریب وی را نمی خورد.

مره صدق گفت: ما ایرانیان یهودی سخنان این جنایتکار جنگی به ویژه اهانت به مردم جهان و تلاش وی در جهت دروغگویی را شدیدا محکوم کرده و از سازمان ملل تقاضا داریم که اجازه ندهد اندک آبروی باقیمانده مجامع بین المللی قربانی جنون این افراد شود.

وی در خاتمه از تلاش های دولت در حل مشکلات اقلیت های دینی قدردانی و خاطرنشان کرد: با تبریک مجدد سال نو عبری به تمامی موحدان راستین جهان به ویژه موکلانم برای مقام معظم رهبری طول عمر را آرزو دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها