رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

نهج‌ البلاغه برای جوانان رشید و انقلابی کشور یک هدیه بی‌نظیر است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نهج‌البلاغه برای جوانان رشید و انقلابی کشور یک هدیه بی‌نظیر است که راه سعادت آنها در مسیر این کتاب است.
کد خبر: ۳۰۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ - 18July 2018

نهج البلاغه برای جوانان رشید و انقلابی کشور یک هدیه بی نظیر استبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد،‌ حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سلسله نشست‌های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در شهرکرد اظهار داشت: در این متن نورانی، نقشه تربیت انقلابی تراز اسلام است که به تحریر امیرالمومنین علیه السلام ترسیم شده است.

این مسئول عنوان کرد: نهج‌البلاغه برای جوانان رشید و انقلابی کشور یک هدیه بی‌نظیر است که راه سعادت جوانان در مسیر نهج البلاغه است.

وی تصریح کرد: آنچه در دستگاه تربیتی شناخته شده وجود دارد و در دانشگاه ها مورد مطالعه قرار می گیرد، بیشتر دسته‌بندی جذاب دارد و ریشه قوی و عمیقی ندارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: تربیت علوی، تربیت عمیق و ژرف است که در نهج البلاغه سرچشمه اصلی تقوا و تربیت را قلب انسان می داند.

به گفته حاج‌علی‌اکبری، تربیت علوی با تربیت قلب محقق می شود و عرش شخصیت انسان، قلب اوست.

بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با عنوان «انقلابی؛ بایدها و نبایدها» از بیست و سوم تیرماه تا چهاردهم مردادماه در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها