برگزاری یازدهمین جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس در همدان

نشست استانی کمیته تخصصی آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس همدان به میزبانی صدا و سیمای استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ - 18July 2018

یازدهمین کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس در همدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، یازدهمین جلسه کمیته تخصصی آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس همدان با حضور مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیرکل صدا و سیمای همدان و همچنین اعضای این کمیته در محل سالن جلسات صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شد.

سخنرانی توسط «مهدی دهقان‌نیری» مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و سرهنگ «خلیل الهی‌تبار» دبیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان از جمله برنامه های این نشست بود.

پخش نماهنگ با موضوعات عملیات رمضان، شهید «محراب سهرابلویی» و هشت سال حماسه و ایثار نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در کمیته تخصصی آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس در استان همدان به شمار می‌رفت.

در این نشست علاوه بر اعلام گزارش فعالیت ها توسط نماینده جمعیت هلال احمر استان، معاونبن و مسئولین صدا و سیمای مرکز همدان هم به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه های اشاعه آن از طریق رسانه ملی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها