رهبر خبر داد؛

راه‌اندازی میز خدمت اینترنتی در کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: میز خدمت اینترنتی برای ارائه 41 خدمت به شیوه الکترونیکی به مددجویان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۰۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ - 18July 2018

راه‌اندازی میز خدمت اینترنیتی برای درخواست‌های مددجویان از کمیته امدادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «فاطمه رهبر» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد میز خدمت اینترنتی برای ارائه خدمات به شیوه الکترونیکی به مددجویان این نهاد خبر داد و اظهار داشت: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات از این نهاد به شیوه اینترنتی به سایت الکترونیکی e.emdad.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مددجویان می‌توانند 41 خدمت ازجمله درخواست وام، کمک‌ هزینه ازدواج، کمک‌های موردی، کمک‌ هزینه خدمات تحصیلی، خدمات نظام‌ وظیفه، تسهیلات مهاجرت به روستا، خدمات مسکن، خدمات انشعاب و تسهیلات شهرداری، خدمات درمانی، خدمات مشاوره و خدمات اشتغال را از طریق این سایت دریافت کنند.

رهبر خاطرنشان کرد: با ایجاد میز خدمت اینترنتی در کمیته امداد مراجعه حضوری مددجویان در دفاتر این نهاد برای دریافت خدمات و حضور مددکاران برای استعلام نیاز در محل اسکان خانوار‌های تحت حمایت کاهش خواهد یافت.

وی اجرای کامل «سامانه درخواست‌دهی اینترنتی مددجویان» را گامی اساسی در زمینه «امداد همراه» دانست و اعلام کرد: استفاده از بستر اینترنتی برای عرضه خدمات در ابتدا به‌طور آزمایشی در 5 استان اجرا می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اعلام اینکه کمیته امداد تا پایان شهریورماه امسال سهمیه جدید حمایتی را به دفاتر استانی ابلاغ می‌کند، گفت: با ابلاغ این سهمیه حدود 400 هزار خانوار نیازمند وارد چرخه حمایتی این نهاد خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار