به مناسبت «دهه کرامت» صورت گرفت؛

اهدای جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس بی‌بضاعت توسط سپاه استان کردستان

مراسم اهدای جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 18July 2018

اهداء جهیزیه به ۱۴۷ نو عروس بی‌بضاعت توسط سپاه بیت المقدس کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، «حسن عسگری» فرمانده سپاه ناحیه سنندج، در مراسم اهدای جهیزیه به ۱۴۷ نوعروس توسط سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان که از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، اظهار داشت: عدالت در هر جامعه‌ای به‌عنوان یک فضیلت خودنمایی می‌کند و با سرشت و طبیعت انسان‌ها در هم آمیخته شده است و جنبه‌های مختلف و گوناگونی دارد که عدالت اجتماعی و توجه به قشر مستضعف جزو مهمی از آن است.

وی با اشاره به این‌که تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است، افزود: حضور بسیج در عرصه کمک به نیازمندان مثال زدنی است و بسیج در این عرصه همیشه پیشگام است.

عسگری ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت، ۱۴۷ جهیزیه به نوعروسان قشر مستضعف با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه به این افراد تقدیم می‌شود.

وی تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی است.

به گفته‌ی عسگری، توزیع ۲ هزار جفت کفش، توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر و توزیع ۱۷۲۴ سبد معیشتی و ۲۶۶ بسته پوشاک از جمله دیگر اقدامات انجام شده است.

امروز همه موظفیم که مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم

در ادامه این مراسم، «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی استانداری کردستان نیز اظهار داشت: امروز به برکت امام خمینی (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تفکر بسیج و صدای دلنشین بسیج همانند اوایل انقلاب پرتداوم‌تر است و امروز هم که دشمنان جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند، باید با راهکار جهادی در راستای دفاع از انقلاب تلاش کنیم و این کار با روحیه بسیجی امکان پذیر است.

وی گفت: مردم ایران هشت سال در مقابل دنیا با کمترین امکانات ایستادند و امروز همه موظفیم که مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم و همانند اوایل انقلاب تفکر سیجی را همچنان ترویج دهیم.

حرکت امام (ره) یک حرکت الهی و ماندگار است

همچنین در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «علی‌رضا باباشاهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، اظهار داشت: همان‌طور که خداوند می‌فرماید که ما بر مستضعفین منت نهادیم که سرپرست خواهند شد؛ لذا در ایران هم امام خمینی (ره) را فرستاد تا همچنان جایگاه محکم و محترم مستضفین پابرجا بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کردستان تصریح کرد: حرکت‌های پیامبر اکرم (ص) نمونه‌ای از حرکت‌های الهی در طول تاریخ بود و حکومتی که خدایی شود به بی‌نهایت وصل شده و ماندگار است که حرکت امام خمینی (ره) نیز یک حرکت الهی و ماندگار است.

وی گفت: تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرموده امام راحل یکی دیگر از جلوه‌های خدایی بودن بود و با گذشت زمان، مصلحت و برکات این حرکت برای همگان آشکار شد و پیروزی حق بر باطل و الگوگیری همه مستضعفین جهان از بسیج از جمله این برکات است.

حجت‌الاسلام باباشاهی گفت: بسیج مربوط به آحاد ملت و امت اسلام است و بسیج مستضعفان مربوط به تمام کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند؛ لذا باید با جان و دل در پایداری این انقلاب اسلامی بکوشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار