مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد؛

اعلام اسامی برترین‌های بخش بین‌الملل جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مشخص شدن اسامی نفرات برتر بخش بین‌الملل جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) خبر داد.  
کد خبر: ۳۰۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 18July 2018
اعلام  اسامی برترین‌های بخش بین‌الملل جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع)به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان مازندران، «محمود شالویی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: اسامی نفرات برتر و شایسته تقدیر بخش بین‌المللی جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) با نظر داوران اعلام شد.
 
وی عنوان کرد: «مالکی اماسای پرزیوس» از کشور پرو و «بتول زهرا اکپول» از ترکیه به صورت مشترک رتبه نخست را کسب کردند.
 
شالویی با بیان اینکه «عایده عیسی» از لبنان و «سوتیاوان» از اندونزی به صورت مشترک حائز رتبه دوم شدند، تصریح کرد: «محمد ابراهیم» از نیجریه و «بتول سایوز» از ترکیه به صورت مشترک رتبه سوم این جشنواره بین‌المللی را از آن خود کردند.
 
وی ادامه داد: «مریم سروری» از آمریکا، «امیل امیش‌اف» از آذربایجان، «هیدایا محمد» از غنا، «عاجز حسین» از پاکستان و «زینب شایسته» از هند تقدیر اعلام شدند.
 
شالویی گفت: «فطرت تشبوف» از تاجیکستان، «سلمان تومی» از تونس، «فردوس جهان»از بنگلادش، «کالالا انگاندو اندهد» از کنگو، «جمعه قاسوره» از بروندی، «مایونکور ماسالی» از لیبریا، «جمیل آقایف» از آذربایجان، «فاطمه یلماز» از بلژیک، و «کلاتودیا میشل رانگل روندون» از ونزوئلا  در این جشنواره شایسته تقدیر اعلام شد.
 
برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه ای به امام رضا (ع) عصر 31 تیرماه با حضور چهره‌های برجسته ملی و خارجی در ساری مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار