مسئول امور بانوان سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در طول سال

مسئول امور بانوان سازمان جهاد کشاورزی مازندران به برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در طول سال اشاره کرد و گفت: ما در صورتی می‌توانیم از این نمایشگاه‌ها نتیجه و خروجی خوبی بگیریم که طی یک سال در سطح گسترده‌ای نسبت به برپایی آن اقدام کنیم.
کد خبر: ۳۰۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 18July 2018
ضرورت برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» در طول سال«آمنه رزاقی» مسئول امور بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در حاشیه برپایی نمایشگاه «عفاف و حجاب» مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، با اشاره به برپایی غرفه‌های متنوع محصولات حجاب در این نمایشگاه، اظهار داشت: برگزار کردن اینگونه نمایشگاه می‌تواند به بانوانی که می توانند حجاب شان را رعایت کنند، کمک کند.

وی با عنوان اینکه حجاب کردن صرفا چادر سر کردن نیست، افزود: فلسفه حجاب در این است که مردان و زنان جامعه تفکر حجابی، چشم حجابی و گوش حجابی داشته باشند و قسمت اعظم جامعه ما که بانوان هستند، حجاب شان را حفظ کنند.

رزاقی به شیوه طراحی محصولات عرضه شده در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این شیوه طراحی باعث می شود دختران کشش بیشتری به حجاب پیدا کنند.

این مسئول افزود: برپایی اینگونه نمایشگاه می تواند دختران بدحجاب، بی حجاب و کم حجاب جامعه را به سمت خود بکشاند.

وی به برپایی این نمایشگاه ها در طول سال اشاره کرد و گفت: ما در صورتی می توانیم از این نمایشگاه ها نتیجه و خروجی خوبی داشته باشیم که در طول سال در سطح گسترده ای نسبت به برپایی آن اقدام کنیم.

رزاقی به استقبال بانوان از این گونه نمایشگاه ها اشاره کرد و متذکر شد: انتخاب مکان در جذب بازدیدکنندگان تأثیر دارد و اگر نمایشگاه را در مکانی مثل پارک ها برگزار کنیم به ترویج مسئله حجاب بیشتر کمک می کنیم.

وی توجه به فرهنگ حجاب و ترویج آن در جامعه را از ضرورت‌ها دانست و گفت: این فرهنگ ابتدا باید برای خانواده ها تبیین شود تا در قدم بعدی به ارگان ها و نهادهایی که دستی بر آتش دارند، برسد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها