مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ایثارگران در تابستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت ایثارگران در استان انجام و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۳۰۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ - 18July 2018

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ایثارگران در تابستان // تیتر و لید بهتر///به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، «فریبرز نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ایثارگران از طرف این بنیاد، اظهار داشت: ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت ایثارگران در استان انجام و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد استان با بیان اینکه هدف از برگزاری این کلاس‌ها، غنی‌سازی اوقات فراغت برای جامعه ایثارگری در گروه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگ‌سالان است، گفت: این کلاس‌ها در محل موسسه ایثار بنیاد استان واقع در شهرکرد، بلوار انقلاب، خیابان اندیشه در رشته‌های هنری، ورزشی، کامپیوتر، تقویتی و دوره‌های آموزشی قرآن کریم و نهج‌البلاغه و نظیر همین برنامه ها در سایر شهرستانها نیز برگزار می گردد.

فریبرز نجفی گفت: در ایام تابستان دوره‌های آموزشی قرائت، ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز برگزار می‌گردد.

وی؛ حضور جدی و مؤثر فعالین قرآنی در برنامه‌های ورزشی، هنری و اردویی، برقراری ارتباط مؤثر و مستمر با جامعه ایثارگری در طول سال، ترویج و حمایت از جلسات قرآنی در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر، ایجاد زمینه برای یادگیری، قرائت، تفکر و تدبر در قرآن، ارتقاء سطح کمی و کیفی دانش قرآنی و درنهایت آماده‌سازی جهت حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را از مهم‌ترین اهداف این کلاسها عنوان کرد.

نجفی اذعان داشت: به‌منظور تشویق شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزش قرآن کریم، اردوهای قرآنی زیارتی قم و جمکران، همچنین اردوی زیارتی مشهد مقدس جهت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر فعال و برگزیده در امور قرآنی برگزار می‌گردد.

وی در ادامه افزود: به لطف خداوند متعال و باهمت و تلاش مستمر در این زمینه جامعه هدف بنیاد استان در حال حاضر دارای 236 پیشتاز قرآنی و 141 حافظ کل قرآن کریم می‌باشد که در سال گذشته نیز موفق به کسب چند مقام برتر کشوری گردید.

مدیرکل بنیاد استان همچنین خاطرنشان کرد: تعداد ایثارگران فعال در رشته‌های ورزشی قریب به 5500نفر در 42 رشته و در قالب 95 تیم ورزشی هستند که در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، تنیس، دومیدانی، کوهنوردی، شنا، دارت، ورزش‌های باستانی، تیراندازی باکمان، وزنه‌برداری، گل‌بال، آمادگی جسمانی و تیراندازی با اسلحه بادی و ... فعالیت دارند.

فریبرز نجفی در پایان به شرح فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بنیاد پرداخت و در این رابطه گفت: کلاس‌های آموزشی شامل کامپیوتر، زبان انگلیسی، حسابداری، نقاشی، خیاطی و ... است که با هماهنگی آموزشگاه‌های بخش خصوصی در سطح استان، با تخفیف ویژه در طی یک سال در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها