مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

روایات دفاع مقدس باید بدون مبالغه و اغراق‌گویی بیان شود

«امیرعباس آسمند» با تاکید بر این‌که در بیان روایات مربوط به دفاع مقدس باید از مبالغه و اغراق‌گویی پرهیز شود، گفت: در بیان خاطرات مربوط به دفاع مقدس، باید راوی خود در صحنه جنگ حضور داشته یا از دیگری شنیده باشد و روایاتش منطقی و جزوی از واقعیات باشد.
کد خبر: ۳۰۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ - 18July 2018

نشست هم‌اندیشی راویان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی راویان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور تعدادی از راویان استان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب، دست‌هایی در کار است تا دفاع مقدس را به حاشیه ببرند.

وی افزود: راویان نور باید واقعیات جبهه و جنگ و احوالات رزمندگان را آن‌طور که بوده است بیان کنند که برای نسل جوان قابل فهم و درک باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس دریای بی‌کرانی است که هر چه از زوایای مختلف شکافته شود بیشتر به عمق آن پی می‌بریم.

آسمند با تاکید بر این‌که در بیان روایات مربوط به دفاع مقدس باید از مبالغه و اغراق‌گویی پرهیز شود، عنوان کرد: در بیان خاطرات مربوط به دفاع مقدس، باید راوی خود در صحنه جنگ حضور داشته یا از دیگری شنیده باشد و روایاتش منطقی و جزوی از واقعیات باشد.

وی بیان کرد: راوی دوران دفاع مقدس باید صحنه‌ها را آن‌طور که دیده و لمس کرده است بدون دخل و تصرف و با بیان شیوا بازگو کند تا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان مؤثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار