معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه:

همایش بزرگ «مرصاد» در کرمانشاه برگزار می‌شود

«مجتبی بیاتی» گفت: همایش بزرگ «مرصاد»، ساعت ۸ صبح روز چهارم مردادماه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 18July 2018

همایش بزرگ «مرصاد» در کرمانشاه برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت «نبی اکرم (ص)» استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با محوریت سالروز عملیات «مرصاد» برگزار شد، بر لزوم برجسته کردن جنایات منافقین در این ایام تاکید کرد و اظهار داشت: هر ساله در ایام سالروز عملیات «مرصاد»، منافقین در شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های مختلفی را تهیه و پخش کرده و در آن مظلوم‌نمایی می‌کنند؛ لذا ضروری است ما نیز جنایات آنان را نشان دهیم.

وی به جنایات منافقین در بیمارستان «اسلام‌آبادغرب» و به شهادت رساندن بیماران این بیمارستان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این جنایات را برای نسل کنونی تشریح کنیم تا جوانان امروز با ذات دشمنان انقلاب آشنا شوند.

بیاتی در ادامه، از برگزاری همایش بزرگ «مرصاد» در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم که ۵ هزار نفر در این همایش که ساعت ۸ صبح روز چهارم مردادماه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» برگزار خواهد شد، حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار