مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی کرمانشاه:

حضرت معصومه (س) الگوی شایسته ای برای دختران و پسران جامعه است

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان الگویی شایسته برای همه دختران و پسران جامعه یاد کرد و گفت: بدون شک الگوبرداری از زندگی حضرت معصومه (س) باعث عاقبت به‌خیری در دنیا و آخرت می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 18July 2018

حضرت معصومه (س) الگوی شایسته ای برای دختران و پسران جامعه استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، در جشن میلاد حضرت معصومه (س) که با حضور مسئولان و کارکنان انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: حضرت معصومه (س) تمامی ویژگی‌های بارز اخلاقی و عالی‌ترین کرامات انسانی را دارا بودند.

وی افزود: بالاترین صفتی که می‌توان به حضرت معصومه (س) نسبت داد، پاکدامنی و عصمت ایشان بود که باعث تمایز آن حضرت میان زنان عصر خویش شده بود.

حسینی یادآور شد: شأن و منزلت حضرت فاطمه معصومه (س) به قدری بالا است که در روایات به نقل از امام رضا (ع) آمده که هرکس ایشان را در «قم» زیارت کند، مانند آن است که به زیارت من آمده است.

وی با اشاره به نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر، گفت: ایشان از تمام جهات الگویی شایسته برای دختران و حتی پسران جامعه هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: بدون شک الگوبرداری از زندگی حضرت معصومه (س) باعث عاقبت به‌خیری در دنیا و آخرت می‌شود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: وجود پربرکت حضرت معصومه (س) باعث خیر و برکت برای مردم ایران شده است و باید قدر وجود چنین گوهری را در کشور بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها