المصری: راهپیمایی‌های بازگشت ادامه می‌یابد/ دست مقاومت روی ماشه است

یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت و پرتاب بادبادک‌های آتشین تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ - 18July 2018

المصری: راهپیمایی‌های بازگشت ادامه می‌یابد/ دست مقاومت روی ماشه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از فلسطین الیوم، مشیر المصری از اعضای ارشد جنبش حماس اظهار داشت: پرتاب بالن‌های آتشینی که رژیم اشغالگر از آن می‌ترسد و از دنیا برای توقف آن درخواست کمک‌ می‌کند، ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به معادله حمله در پاسخ به حمله که توسط مقاومت تحمیل شد، گفت: ملت فلسطین علی‌رغم محاصره و جنگ و تجاوز تنها بدنبال این هستند که تاریخ را دگر باره بنویسند و معجزه آفرینی کنند.

13 آتش‌سوزی در سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون در پی پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین 13 آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه به وقوع پیوسته است.

چند ماهی است است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به‌کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.

بازداشت 17 فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، 17 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

یورش بیش از 150 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالأقصی

امروز چهارشنبه در کمتر از یک ساعت بیش از 150 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالأقصی یورش بردند.

شیخ عکرمه صبری رئیس هیئت عالی اسلامی قدس و خطیب مسجدالاقصی گفت که یورش مکرر شهرک‌نشینان به مسجدالأقصی، جنایت و هتک حرمت مقدسات اسلامی است.

وی افزود: رژیم اشغالگر چشم طمع به مسجدالأقصی دارد و از مناسبت‌ها و اعیاد یهودیان برای تشدید یورش‌ها به این مسجد با هدف تحمیل واقعیتی جدید در قدس اشغالی، سوء استفاده می‌کند.

صبری تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان در سایه برخورداری از حمایت شدید نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی ثابت می‌کند که شهرک‌نشینان به تنهایی حرأت یورش به مسجدالأقصی را ندارند و این نشان می‌دهد که شهرک‌نشینان متجاوز هستند و قدس متعلق به مسلمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار