حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم؛

هدف نهایی دشمن، تضعیف اسلام و حرکت های اسلامی در منطقه است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ضرورت دارد جریان های سیاسی اسلام گرا بر این نکته اساسی واقف باشند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و هرگز نقش بی طرف را در تحولات ایفا نمی کند.
کد خبر: ۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱ - 10September 2013

هدف نهایی دشمن، تضعیف اسلام و حرکت های اسلامی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ضرورت دارد جریان های سیاسی اسلام گرا بر این نکته اساسی واقف باشند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و هرگز نقش بی طرف را در تحولات ایفا نمی کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاس ارتش در آئین سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی همسران و فرزندان کارکنان نهاجا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت داشتن نگاه کلان به تحولات جهانی بر مبنای رویارویی اسلام و غرب، اظهار داشت: موج بیداری اسلامی یکی از دلایل اصلی مبازره غرب با گسترش اسلام و فضای حاکم قرآنی در منطقه است.

 
نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که همه همت آمریکا مقابله با اسلام و تقویت موقعیت رژیم صهیونیستی در منطقه است، تصریح کرد: ضرورت دارد جریان های سیاسی اسلام گرا بر این نکته اساسی واقف باشند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و هرگز نقش بی طرف را در تحولات ایفا نکرده و نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمسن آل هاشم خاطرنشان کرد: نکته مهمی که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد همان تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر هدف نهایی دشمن است که فرمودند:" هدف نهایی دشمن، تضعیف اسلام، جمهوری اسلامی و حرکت های اسلامی در منطقه است".
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت افزایش قدرت درونی نظام، تأکیدکرد: استکبار در صدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی به عنوان قطب اصلی اسلام ناب است و به همین دلیل وحدت ملی، پرهیز از هر گونه اختلاف، تمسک به ولایت، مطیع محض اوامر ولی امر مسلمین بودن و تلاش برای اعتلا و ارتقای توان ملی در عرصه های اقتصادی، نظامی و سیاسی از عوامل اصلی اقتدار داخلی محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب، روح و فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه حاکم کرد و امروز نیز شاهدیم که رهبر فرزانه انقلاب، ساعت ها از وقت خود را در اختیار قاریان و حافظان قرآنی قرار می دهند. لذا ما هم باید تلاش کنیم تا وظیفه خود را در این حوزه به درستی ادا نماییم.
 
همچنین حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان آئین سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی همسران و فرزندان کارکنان نهاجا، یاد و خاطره اولین امام جمعه تهران، آیت الله طالقانی و همچنین آیت الله مدنی را به عنوان شهید محراب گرامی داشت.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار