مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه خبر داد؛

حضور ۲۶۰ فرزند شاهد نخبه در کرمانشاه

حجت الاسلام «هادی عسگری» گفت: ۲۶۰ فرزند شهید، جانباز و ایثارگر نخبه در استان داریم که ۹۰ نفر از این تعداد مربوط به قشر بانوان است.
کد خبر: ۳۰۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ - 19July 2018

260 فرزند شاهد نخبه در کرمانشاه داریمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز (پنج شنبه) در جلسه تجلیل از نخبگان ایثارگر، جانباز و فرزندان شهدا که در استانداری برگزار شد از خانواده‌های شاهد، به‌عنوان نمونه‌های فداکاری، صبر و استقامت یاد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه شهدا، جانبازان، ایثارگران را نخبه دانست و اظهار داشت: شهدا، جانبازان، ایثارگران با مدیریت جنگ در طول هشت‌ سال دفاع مقدس اجازه نداند که یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی گفت: 260 فرزند شهید، جانباز و ایثارگر نخبه در استان داریم که 90 نفر از این تعداد مربوط به قشر بانوان است.

براساس این گزارش، 42 نفر از نخبگان شاهد در این جلسه حضور داشتند که تعدادی از آن‌ها در حضور استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به بیان اعتقادات، توانایی فرزندان شهدا، نقش آن‌ها در عرصه‌های فرهنگی، مبارزه با جنگ نرم، آسیب‌های اجتماعی و... پرداختند.

نادری‌فر، یکی از فرزندان شهدا در این جلسه با تاکید به کارگیری فرزندان شهید، جانبازان و ایثارگران در راستای اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی، گفت: مدیریت اجرایی فرزندان شاهد در بحث عمرانی و... بالا است، لذا خواستار به کارگیری آن‌ها هستیم.

خجسته فرزند شهیدی دیگر در ادامه، از استاندار خواست یکی از فرزندان شاهد را به عنوان مشاور خود انتخاب کند.

گفتنی است، فرزندان شاهد ارائه پست‌های مدیریتی و کلیدی، فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و ترقی، تسهیل در پاسخ‌گویی به مطالبات فرزندان شهدا و در نهایت برنامه‌ریزی در راستای اجر نهادن به فرزندان شهدا را از مدیریت ارشد استان کرمانشاه خواستار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار