استاد حوزه علمیه و دانشگاه:

حفظ و تداوم انقلاب اسلامی با تقویت ریشه های دینی در جامعه میسر است

آیت‌الله «مهدی احدی» گفت: تقویت ریشه‌های دینی در مردم نقش مؤثری در همراهی آن‌ها با نظام و انقلاب اسلامی ایفا می‌کند که این مهم یک ضرورت برای حفظ و تداوم این انقلاب و اتصال آن به حکومت مهدوی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۰۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ - 19July 2018

حفظ و تداوم نظام و انقلاب اسلامی با تقویت ریشه های دینی در جامعهبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «مهدی احدی» استاد حوزه علمیه و دانشگاه، در آیین بزرگداشت امامزادگان استان سمنان اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی هستند و امروز باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود خودمان را برای مقابله با این توطئه‌ها آماده کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن بیکار نمی‌نشیند و به‌ سرعت نهادهای انقلابی را تخریب می‌کند، افزود: در این عرصه باید فعالیت‌های دینی و مذهبی در امامزادگان استان سمنان تقویت شود.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ترویج معروف‌ها و تقویت ریشه‌های اعتقادی در عموم مردم ضروری است، تصریح کرد: مردم را برای پرداخت خمس و زکات تشویق کنید و این از هر فریضه الهی واجب‌تر است.

وی با بیان اینکه امامزادگان موجود در ایران وکیل ائمه اطهار (ع) بودند، خاطرنشان کرد: امامزادگان برای تبلیغ تشیع آمدند و امروز دشمن با شبه افکنی و ایجاد انحرافات در روایات دینی مدعی است که امام زادگان برای فرار از خلفا به مناطق مختلف عزیمت کردند.

احدی با اشاره به اینکه امامزادگان واسطه بین مردم و ائمه معصومین (ع) هستند، یادآور شد: انقلاب ما به انقلاب مهدی موعود متصل می‌شود انقلاب ما همه را غربال می‌کند و از همه این دشواری‌ها عبور می‌کند.

وی ابراز داشت: تقویت ریشه‌های دینی در مردم نقش مؤثری در همراهی آن‌ها با نظام و انقلاب اسلامی ایفا می‌کند که این مهم یک ضرورت برای حفظ و تداوم این انقلاب و اتصال آن به حکومت مهدوی به شمار می‌رود.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: مردم در محور این حکومت انقلابی و اسلامی قرار دارند و دشمنان با نفوذ در افکار و از بین بردن اعتقادات و آرم آن‌های اسلامی این ملت می‌خواهد در کشور نفوذ کند و عزت و شرافت مردم را به سلطه بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها