کارشناس مذهبی:

دشمن از تفرقه میان مسلمانان سود می برد

حجت الاسلام «سید علی اسدی» کارشناس مذهبی با بیان اینکه باید شناخت به توحید و میزان معرفت به توحید بیشتر شود، گفت: دشمن به دنبال تفرقه است چرا که از تفرقه سود می برد و برای آن ها منفعت دارد.
کد خبر: ۳۰۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ - 20July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علی اسدی» در میان اهل سنت روستای آبگرم بخش گزیک اظهار داشت: اصول دین شامل توحید، نبوت و معاد در تمام ادیان الهی ثابت بوده است.

وی با بیان اینکه نباید در این سه اصل از دین اختلافی وجود داشته باشد، گفت: اصولی که در ادیان الهی مطرح شده برای عمل کردن است.

کارشناس مذهبی افزود: توحید جزو اصول دینی است که تحقیقی می باشد و باید تحقیق شود؛ شیعه وسنی در ادیان الهی به اصل توحید اعتقاد دارند.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه باید شناخت به توحید و میزان معرفت به توحید بیشتر شود، تصریح کرد: دشمن به دنبال تفرقه است چرا که از تفرقه سود می برد و برای آن ها منفعت دارد.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع دشمنان به گونه ای تبلیغات می کنند که در میان مسلمانان تفرقه ایجاد شود، ادامه داد: محبت امام علی(علیه السلام) جزو دین ما است و اهل تشیع و اهل تسنن به علی(علیه السلام) محبت دارند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: دشمنان سم پاشی می کنند و در اهل تشیع فرقه ای به نام بهائیت و در اهل تسنن فرقه ای به نام وهابیت را شکل می دهند.

دشمن از تفرقه میان مسلمانان سود می برد

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، مسلمانان به زیبایی در کنار هم زندگی می کنند چرا که معیار وحدت که توحید است را به خوبی پیاده کردند، اظهار کرد: برای دشمن اهل تشیع و اهل تسنن مطرح نیست بلکه آن ها تنها به دنبال جنایت هستند.

وی با بیان اینکه دین را بدون افراط و تفریط با منبعی به نام قرآن بشناسیم و جلو ببریم، افزود: بزرگترین پیام حضور پرچم مقدس حرم امام رضا(علیه السلام) در نقاط مختلف کشور این است که ما دین را با عقلانیت و توحید محوری بشناسیم نه با احساسات.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها