امام جمعه روستای «نصرالدین»:

به کوری چشم دشمنان وحدت در میان مسلمانان وجود دارد

مولوی «سید مومن موسوی» امام جمعه اهل سنت روستای نصرالدین بخش گزیک با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان وحدت و اتحاد در میان مسلمانان وجود دارد، گفت: دشمنان نمی خواهند اتحاد و وحدت در میان مسلمانان شکل بگیرد.
کد خبر: ۳۰۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ - 20July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، مولوی «سید مومن موسوی» در مراسم استقبال از خدام رضوی در روستای آبگرم بخش گزیک اظهار داشت: دشمنان به بهانه های مختلف برای ایجاد تفرقه سم پاشی می کنند و می خواهند در میان مسلمانان تفرقه و اختلاف بیاندازند.

وی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان وحدت و اتحاد در میان مسلمانان وجود دارد، گفت: دشمنان نمی خواهند اتحاد و وحدت در میان مسلمانان شکل بگیرد.

امام جمعه اهل سنت روستای نصرالدین بخش گزیک افزود: دو فرقه شیعه و سنی مانند دو بال یک پرنده هستند و این دو بال بدون همدیگر نمی توانند کاری را انجام دهند.

مولوی موسوی تصریح کرد: تمام سادات اهل سنت و اهل تشیع از اولاد حضرت زهرا(س) هستند که متاسفانه برخی از واژه سادات در میان اهل تسنن اشتباه برداشت می کنند.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید تلاش کنند تا دوستی و اخوت در میان آن ها بیشتر شود، ادامه داد: دشمن برای ناامید کردن مسلمانان برنامه ریزی و هزینه کرده است و می خواهند مسائل را وارونه جلوه دهند.

امام جمعه اهل سنت روستای نصرالدین بخش گزیک با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) و امامزادگان الگویی برای ما هستند، خاطرنشان کرد: اعمال سادات نیز باید مورد پسند ائمه اطهار(ع) و خداوند متعال قرار بگیرد.

به کوری چشم دشمنان وحدت در میان مسلمانان وجود دارد

مولوی موسوی به روستای آبگرم اشاره کرد و افزود: فاصله روستای آبگرم تا مرز افغانستان 43 کیلومتر است و 90 درصد از اهالی این روستا سادات هستند.

وی با اشاره به امامزاده «سید ابراهیم الرضا(ع)» در این روستا اظهار کرد: سید ابراهیم برادرزاده امام رضا(ع) هستند.

امام جمعه اهل سنت روستای نصرالدین بخش گزیک تصریح کرد: به دلیل اینکه آب روستا گرم است لذا اسم آن را آبگرم گذاشتند و بسیاری از مردم روستاهای همجوار برای استحمام به این روستا می آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها